Category: Övrigt | 2014-02-11 | 17:31:46

"This is not forever"

Jag såg texten i bilden nedan på Twitter igår, och det fick mig verkligen att tänka efter.

Är detta verkligen inte för alltid? Kommer vi inte att älska Justin lika mycket som vi gör nu, resten av våra liv? Kommer vår kärlek för honom att svalna?

Det är många gånger man hört talas om detta med kändis-kärlek och tonårsidol, men jag har alltid tänkt att min kärlek till Justin är något mer och något större än så.

Vad tror ni? 




Postat av: anonym

Vi kanske inte kommer älska honom lika mycket men jag tror iallfall att jag alltid kommer gilla honom och minnas hur mycket han betyder för mig!

2014-02-11 @ 19:29:19
Postat av: Emmy

Jag vet inte hur min framtid kommer att se ut. Men jag vet att jag alltid kommer att älska han, men älska vet jag ej, men jag hoppas det. För Justin gjorde att jag lever nu så hans musik gjorde ju att jag lever så jag är ju han tacksam! Så jag tror att han alltid kommer ha en betydelse för mig. Nu och föralltid. Hoppas

2014-02-11 @ 21:29:14
Postat av: Jessica

Ingen vet egentligen hur länge det här kommer vara! Allting kan ta slut på en sekund av olika anledningar. Men jag vet att jag kommer vara evigt tacksam till Justin för alla gånger han räddat mitt liv, alla gånger han fått mig le. Jag vet att jag aldrig kommer glömma honom, han betyder alledes för mycket för mig för att jag bara en dag kommer glömma honom

2014-02-11 @ 21:35:44
Postat av: Anonym

Emmy, menar du att om Justin eller hans musik inte hade funnits hade du inte levt idag? Alltså att du hade tagit självmord?

2014-02-11 @ 21:36:13
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt känt att nu tar det snart slut. jag har varit en belieber sen believe albummet kom ut ungefär alltså inte så länge, innan dess så har jag hatat på han eftersom jag vet inte, jag hade ju inte direkt något att hata på och det kommer jag att ångra i hela mitt liv eftersom det känns som att jag kommit för sent, jag har aldrig fått uppleva belieberträffar osv. och nu alla som inte är beliebers som jag känner hatar han och varje dag sitter jag där och försöker försvara han, men varför? det är inte så att någon kommer ändra åsikt och det känns som att alla har slutat gilla han, men jag kommer alltid att älska han kanske inte som jag gör nu men ändå på ett annat sätt

2014-02-12 @ 14:42:03
Postat av: Alice <3

Jag vet att jag alltid kommer att älska Justin, just för att han betyder så sjukt himla mycket för mig. Han har fått mig att känna på ett sätt som ingen annan på denna jord får mig att känna. Han är så speciell och jag är väldigt tacksam för alla gånger han funnits där för mig, trott på mig när ingen annan gjort det, hjälpt och stöttat mig genom mina svåraste tider i livet och fått mig att le och vara glad när jag mått som värst. Jag kommer aldrig glömma honom och allt han gjort för mig, vad som än händer. Även om tiden går, jag blir äldre och lever mitt liv helt annorlunda kommer jag alltid att minnas honom. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mitt minne, föralltid! <3

2014-02-14 @ 19:57:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: