Category: News! | 2014-02-21 | 12:24:00

Fira Justins födelsedag tillsammans med alla beliebers!

Den första mars, på Justins födelsedag, anårdnar fryshuset en "födelsedags fest" för alla beliebers att fira Justins födelsedag! För er som inte vet så ligger fryshyset i stockholm mellan globen och skanstull. Det börjar klockan 12.00 och slutar 16.00. Man måste anmäla sig innan, annars kommer man inte in! Anmäla er gör ni via mail till den här adressen: [email protected]. Senaste dagen att anmäla sig är den 24 februari, alltså om tre dagar, så skynda att anmäla er om ni vill ha en plats!
Uptade: Här nedan så står det att man får vara 12-16 år. Men jag frågade arrangörerna och dom sa att om man är lite äldre än 16 så får man komma in! 

Här kommer lite mer info inför evangemanget (taget från deras facebook sida):

VEM FÅR KOMMA?

Alla mellan 12 och 16 år är varmt välkomna. 

VAD SKA VI GÖRA?
Vi öppnar portarna för kalaset 12.00 välkomnar alla Beliebers att beträda röda mattan och fota sig med Justin (pappersversionen). 

Vi går tipsrunda och spelar #swag (det som förr i världen kallades bingo) detta avslutas med finfina priser. 

För den som vill lära sig dansa som Justin i "Beauty and a Beat" finns danslärare på plats som visar hur det går till. 

DJ "TK" spelar Bieber-låtar och underhåller hela dagen. 

På plats finns också en "Talk corner" där det finns möjlighet att prata om Justin med andra fans. 

Justin föddes klockan 12.56, vid den tidpunkten släpper vi tillsammans loss massvis med Bieber-ballonger som får pryda himlen i hans ära. 

Vi kommer att bjuda på födelsdagstårta, ha tävlingar, sjunga karaoke till favoritlåtarna och får varsin Justin gnuggis. 

Evenemanget är helt gratis!

 
Här är alla länkar om evangemanget: FACEBOOK-SIDAN  HEMSIDAN
Om ni undrar över något så är det bara att fråga! 
Postat av: Anonym

Fan oxå bor 4 timmar ifrån Sthlm det låter så kul

2014-02-21 @ 12:52:09
Postat av: Linn

Typiskt jag som är 11 år bara :(

2014-02-21 @ 16:45:13
Postat av: Linnea

Fy tusan vad kul, synd bara att jag är uppe i fjällen då :(

2014-02-21 @ 18:00:22
Postat av: jossan

jag och två andra har anmält oss!!! kommer nån av er komma dit?

Svar: Vad kul! Jag (Jessica) bor i Skellefteå vilket är 80 mil från Stockholm, så iallafall jag kommer tyvärr inte kunna fara dit. Hoppas ni får kul! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-21 @ 19:46:42
URL: http://josefinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Fan oxså att jag bor 4 timmar i från vill åka det låter kul!! Nu är jag arg att jag inte bor i Stockholm!!

2014-02-21 @ 20:33:59
Postat av: Anonym

Vill så himla gärna gå, men är helt ensam och har ingen att gå med, (har inga belieber kompisar) det är så tråkigt att jag aldrig kan gå med någon :( fan jag vill gå såå mycket!!

Svar: Jag ska dit, du kan va med mig om du vill. Inga problem! :) kram /Amanda
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-22 @ 01:05:27
Postat av: Anonym

Vad är en Justin gnuggis? (Det står ungefär längst ner, att man får en varsin Justin gnuggis om jag förstått det rätt?) Gud vad kul det låter!! :)

Svar: Jag har ingen aning faktiskt, undrade själv vad det var haha :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-22 @ 01:08:55
Postat av: Rebeca

Jag förstår inte riktigt hur man anmäler sig💕💕

Svar: Du skickar ett mejl till [email protected] och skriver att du vill anmäla dig bara :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-22 @ 14:10:43
Postat av: Anonym

Till Amanda:
Åh vad snällt att du ställer upp! Är inte helt hundra på att jag kommer att gå än, men ifall jag går så hälsar jag på dig och vi ses då där :) Tack igen, du är så gullig! <3 kram

Svar: Haha, det är så lite så! Kram :) /Amanda
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-22 @ 17:00:20
Postat av: Lina

O nu jag önskar jag bara att jag bodde i Stockholm! Men hoppas ni alla som går där får jävla kul,kan ni snälla lägga upp bilder ifall ni vill!;)

2014-02-22 @ 19:41:53
Postat av: Anonym

Vad ska man ha på sig för kläder om man kommer dit? ♥

Svar: Man får ha på sig vad man vill, men jag tycker det skulle vara kul om så många som möjligt försöker ha Justin grejer, tex t-shirts, för att visa sin kärlek lite mer :) kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-23 @ 09:31:14
Postat av: Lina

Jag ska dit!! @JDrewSwaggie

2014-02-24 @ 14:31:41
Postat av: Anonym

Ja vad kul!! Synd att jag bor 973 KM.. Roligt...

2014-02-25 @ 15:28:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: