Category: Dagens fråga | 2014-02-23 | 22:54:54

Dagens fråga

 
Många av er har säkert redan sett detta klipp där Justin helt ringer på ett fans hus och överaskar henne. 
Vad skulle du göra om Justin helt plötsligt kom in i ditt rum? 
 
 
 
Postat av: Mathias

Nu är jag ju kille så jag skulle väl inte reagera på exakt samma sätt.
Men jag skulle väl antagligen berättat för honom hur mycket jag ser upp till honom och vilken inspiration han är. Sen skulle väl jag fråga om han ville ta och hänga med mig för en dag. Typ skejta, kolla på kläder, spela hockey eller fotboll eller varför inte sjunga och göra musik :)

2014-02-24 @ 01:03:49
Postat av: Anonym

Shit. Skulle seriöst typ blivit helt chockad och börjat gråta och skaka. Skulle kramat honom tusen gånger och berättat hur mycket han betyder och hur mycket jag älskar honom. Ahhhh skulle typ svimmat haha

2014-02-24 @ 01:13:19
Postat av: Anonym

Jag skulle bli så chockad så jag skulle börja gråta ihjäl mig, jag skulle antagligen intr kunnat heller prata med honom eftersom jag hackar då jag gråtr haha, nä men om man ser det på andra sidan så skullr jag bara göra samma som hon gör, alltså säriöst jag skullr darra så mycket oh gud. Jag skulle ta många bilder med honom och bara krama honom <3

2014-02-24 @ 07:34:41
Postat av: Anonym

Jag skulle typ svimma😂😂😂
Nej men jag skulle typ börja gråta och skaka, jag skulle bli såååååååå chockad så att jag skulle knappt veta vad jag skulle göra...


2014-02-24 @ 07:39:39
Postat av: ANONYM

Jag hade blivit JÄTTE chockad men på samma gång JÄTTE lycklig. Sen hade jag gått fram till honom och kramat honom. Jag hade också sakt
:I LOVE YOU!!!

2014-02-24 @ 09:08:26
Postat av: Anonym

Jag skulle bokstavligen DÖ!

2014-02-24 @ 21:06:48
Postat av: Anonym

Svimma

2014-02-24 @ 22:05:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: