Category: Artiklar/Tidningar | 2014-12-11 | 11:19:42

Därför färgade Justin sitt hår

Många undrar varför Justin har färgat sitt hår blont. Vi har svaret - han hade tråkigt. 
 
Enligt fansen på bilen ovan som han träffade utanför en studio i LA var svaret till varför Justin färgade håret enkelt. "Han sa att han hade tråkigt, därför färgade han håret."
 
Ett fan skrev på Twitter efter deras möte: "Justin said that he died his hair because he was just bored LMAOO this guy"
 
 
Postat av: Tussan

Hahah (-: vad betyder lamoo

2014-12-11 @ 12:12:17
Postat av: Saga

Är så glad att han gjorde det. Passar sjukt bra på honom!

2014-12-11 @ 16:20:37
Postat av: Anonym

Blir så arg på mina vänner dem säger att han är sjukt ful i blont, och hur mkt jag försöker ignorera de så orkar jag inte mer med allt skit dem säger om honom. Jag tycker inte direkt att det passar honom jätte mkt i blont men han är fortfarande snygg i de och om jag får vara ärlig så passar han i de lite.

Snälla kan ni hjälpa mig med vad jag ska göra och säga till dem? Har försökt att säga till dem att sluta kalla honom för saker som: drogare, idot m.m men dem vill inte lyssna på mig utan de ignorerar mig totalt och kränker mig för att jag älskar honom och tycker att jag är korkad och dum i huvudet för att jag älskar honom och vill istället att jag ska gilla 1D. Känns inte som om de är mina vänner längra. Snälla ni hjälp mig vad jag kan säga till dem för att jag älskar Justin sjukt mkt💕💖❤️

Svar: Jag blir väldigt arg när jag läser det du skriver, Justin har faktist bättrat sig och fått ordning på sitt liv.

Det är bara att försöka att inte bry sig. Tänk på varför du älskar Justin sen skiter du i alla andra. Och att du ska gilla 1D istället var det dummaste jag har hört, dom har också sina brister som alla andra människor. Stå på dig, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-12-11 @ 21:40:09
Postat av: Ajla

Glömde att skriva mitt namn på den första kommentaren😳 alltså den kommentaren om vad mina vänner tycker om Justin

2014-12-11 @ 21:41:49
Postat av: Josefine

Vadå hade tråkigt? Han var ju där typ 4 timmar!!! Så det var inget spontant som tog 30 min direkt???

2014-12-13 @ 03:49:53
Postat av: Tussan

Hej . Ajla blir ledsen när jag hör vad du blir utsatt för och jag tycker du ska prata med lärare, kurator någon vuxen som kan säga ifrån ordentligt och på rätt sätt för det dom gör är ej okej. Dina vänner har ej rätt att kränka dig så du blir ledsen .Du kan säga så här jag aceppterar att ni gillar ID för jag tror att du aceppterar dom dinna kompisar ska inte vara på dig för vilken artist du gillar . Vist Justin har gjort dumma saker men han är stark nog att vilja förändra sig han har oxå gjort bra saker. Sen ska vi inte glöma att killarna i ID en som inte känner Justin twittraade och bad media ta det lugnt med honom samt att Justin och killen med ljust hår är vänner.Justin är inte korkade tvärtom men gjorde dumma saker och saker han nog inte ville när han inte mådde bra han har en väldig press på sig ja det är så han inte kan vara mänsklig + att dagens media har passerat en gräns för längsen ibland hittar fom på och det blir värre och värre. Vad Justin har för hår färg spelar ingen roll. Det är så lätt att döma någon att sitta och vara super känd vara så ung som Justin är så blir man lätt måltavla eller hur man ska säga man lämnar inte folk i fred tex man tog smygfotografera på en kändis när hon var jättefull satte det på första sidan det är lågt att ge sig på någon i det tillståndet. Förresten är jag äldst här är 25. Du får gärna prata med mig har du Facebook eller mail.

2014-12-13 @ 23:07:20
Postat av: Tussan

Vill lägga till en sak Ajla tycker du är stark men nu tycker jag vuxna ska gå in och prata ingen ska behöva stå ut med det du går göra tycker att det dina kompisar gör är mobbning. Justin är ingen drogare tror han testade för att tala om att han behövde hjälp sen hans kompis Za det är nog ingen dum kille igenteligen utan en kille som behöver stöttning och vägledning. Sen det med droger en person är sällan dum i huvudet för att man gör det utan det finns många orsaker till det, mobbning ,skillsmässa visa skär sig för dom har ångest dom är inte dumma i huvudet utan man mår väldigt dåligt andra tar till alkohol mat , sexmissbruk spelmissbruk osv ingen av dom är dumma i huvudet ingen vill från början göra så mot sig själv man vill oftad ha hjälp.

2014-12-13 @ 23:17:30
Postat av: Ajla

hej Tussan tack för att du vill hjälpa mig min mail är [email protected], och ni som tar hand om bloggen tack för all er hjälp med. är så glad att det finns människor somminte bara bryr sig om sig själva utan om alla anndra också. så Tussan du kan bara ta och maila mig.❤️

2014-12-16 @ 15:55:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: