Category: Artiklar/Tidningar | 2014-04-03 | 17:45:00

Ryktet säger att Justin överväger att flytta in hos Selena

 
Selena gomez köpte nyligen en 3,1 miljoner dollar herrgård i Hollywodd Hills och det verkar som att den lyxiga gården inte bara är till för henne då hon vill att hennes ON/OFF pojkvän Justin Bieber ska flytta in hos henne, enligt rapporter.
 
En källa säger till Hollywood life: Den verkliga anledningen till varför Selena köpte 3-miljoners gården är för att hon vill att Justin ska flytta in hos henne. Hon försöker övertala honom att flytta tillbaka till LA och lämna Atlanta. Men kommer han göra det? Enligt källan är Justin väldigt angelägen om detta. 
 
Justin överväger just nu en flytt och kommer nu att stanna hos Selena när han är på besök i stan. Före Selena köpte huset hade hon pratat igenom detta med Justin och de båda kom överrens om huset i Calabasas.

Den här veckan plockade Selena hem ”Favorite female singer” på Nickelodeon Choice Awards och sådde rykten om att hon och Justin kanske är förlovade efter uppvisning av en ring på hennes finger. Detta rykte visade sig senare inte att stämma.

 

De är inte förlovade och de kommer inte att förlova sig den närmsta tiden. Det var bara ett mode-val att ha på sig ringen. Ringen var en gåva från Justin. Det är inte en förlovningsring men paret är tillbaka och de väldigt seriöst.

 

Vad tror ni? Är detta ännu ett rykte?

 

Postat av: Anonym

Jag tror att de kan vara tillsammans igen, men inte att de är förlovade. Jag tror att de som sagt kommer att vänta med förlovningen. Det där med att Justin ska flytta in hos Selena, det kan också vara sant tror jag. Men som de sagt tror jag att de inte har bestämt det helt än. Men jag är glad att de är tillbaka igen för jag älskar verkligen de tillsammans och de verkar vara glada och så. Hoppas bara att det håller och att allt blir bra och som det ska. Jag tycker at Justin ska välja själv om han vill eller inte vill flytta in hos henne. Jag är bara glad så länge Justin är glad för han är mitt allt <3

2014-04-03 @ 22:20:30
Postat av: johanna

HOPPAS att det är sant! om dom är tillsammans igen tror jag inte dom kommer erkänna det på länge för att få ha det lite ifred

2014-04-04 @ 01:13:54
Postat av: Anonym

Om de ä slut mellan de kan väl de gå vidare
HATAR JELENA 4ever

2014-04-04 @ 11:03:34
Postat av: Anonym

Jag älskar jelena de är bra men Justin är bäst . Hoppas att de är tillsammans för det är bra då ! Men jag tror inte att de är förlovad.

Älskar er blogg💖

2014-04-05 @ 08:31:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: