Category: Övrigt | 2014-04-28 | 09:29:07

Biljett till One Direction till salu

Jag ska nu sälja min biljett till One Direction den 13 juni. 

Om det finns någon av er läsare som är intresserade utav den kan ni maila mig på 
[email protected] med ett bud. Biljetten finns i Karlstad, men jag kan tänka mig att skicka den.
 
Det kommer även att läggas ut en annons på tradera under dagen, men jag ger er underbara läsare lite förtur!
 
 
Postat av: Anonym

Varför har du one direction biljätten om du gillar Justin Bieber?❤️🌝

Svar: Får man inte få på One Direction om man gillar Justin Bieber? :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-04-28 @ 15:31:24
Postat av: BieberFever<33

Helluu!:D Vilken dag ska du ge biljetten till någon? Alltså hur lång tid har man på sig innan den är borta?(; Om den inte redan är det förstås xD Men annars, hur högt är högsta budet just nu? TACK så väldigt mycke om du svarar på frågorna för jag skulle dö av lycka om jag kunde få tag på den, blev INTE så glad när jag fattade att jag hade missat släppet av biljetterna XD Fatta hur glad jag blev nu när jag såg inlägget, THANK YOU <3

Svar: Maila mig på [email protected], så kan vi skriva om det där! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-04-29 @ 17:59:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: