Category: Novell | 2013-10-27 | 09:28:00

Nästa del av novellen

Jag (Emilia) har fått många frågor angående när den tredje delen av novellen kommer ut.
 
Jag vet att det var väldigt längesen den andra delen kom ut, men jag har haft så mycket att göra och inte känt att jag har haft tiden till att sätta mig ner och skriva den.
 
Jag ska för er skull försöka att färdigställa den så fort jag kan, så får vi hoppas att ni gillar den lika mycket som de tidigare delarna!
 
Glöm inte att tävlingen sätts igång idag! Mer info om det kommer under dagen.
 
Hoppas alla får en bra söndag!
Jag skrattar alltid lika mycket åt den här bilden!

Postat av: varför gjorde ni så?!

asså det är väl onödigt att göra en snygg bild till en konstig? om du verklige är en belieber så ska inte du behöva göra såna bilder?..

bara min åsikt..

Svar: Jag (Emilia) hittade bilden på Twitter och tyckte det var en rolig grej. Det är alltså inte jag själv som gjort den. Vad har det med att jag inte är en Belieber att göra? Huvudsaken är väl att man stöttar och supportar Justin genom allt? Och jag är ganska säker på att Justin själv skulle skrattat åt bilden, vilket nog både du och jag skulle gjort åt en sådan bild på oss själva. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-27 @ 19:43:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: