Category: News! | 2013-10-30 | 21:11:00

Mistletoe

Nu börjar julen närma sig, eller vad säger ni?

Har ni börjat lyssna på Mistletoe än? Eller lyssnar ni året runt?
När börjar ni lyssna på Mistletoe? Är det för tidigt redan?

Låt oss veta!

Postat av: Anonym

Jag brukar lyssna på alla hans album året om och nu på senaste tiden har jag lyssnat mest på hans nya låtar, men när december kommer spelas det nästan bara mistletoe i vårat hus iallafall haha ❤️

2013-10-30 @ 21:25:29
Postat av: Miley Ray Cyrus Sweden

Hej, jag driver Sveriges största Demi Lovato Blogg och har läst eran blogg en lång tid, super bra! Jag undrar om ni skulle vilja göra ett länkbyte i ett inlägg?:)

Hör jätte gärna av er, kram!

2013-10-30 @ 21:51:05
URL: http://mileyraycyrussweden.blogg.se/
Postat av: julia

jag lyssnar alltid på den men mest vid julen! ♥

2013-10-31 @ 09:03:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: