Category: News! | 2013-10-21 | 21:19:12

Imorgon släpps Wait For A Minute

Imorgon släpps Wait For A Minute med Justin Bieber och Tyga!

Klarar vi av att lyckas idag igen att få låten till #1 på iTunes?
SÅ KLART VI KAN!

Postat av: Belieber

Hej jag är en tjej som är en jätte stor belieber! och jag undrade bara om ni vet när justin släpper sina biljetter i sverige. isåfall om ni vet det så kan ni mejla mig på [email protected] snälla om ni vet så mejla mig./ En belieber <3

2013-10-21 @ 22:02:41
Postat av: Matilda

Den har varit ute på YT ganska länge hehehehehe

2013-10-22 @ 06:47:15
Postat av: Anonym

När kommer justin till Sverige och i såfall när släpps biljetterna ?? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA TA UPP DET HÄR I ETT INLÄGG DET ÄE MÅNGA FLER SOM UNDRAR INTE BARA JAG! SKULLE BLI SÅ SJUKT GLAD OLMERT NI SVARADE! ÄLSKAR ER BLOGG VERKLIGEN :)

2013-10-22 @ 20:22:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: