Category: Videos | 2013-10-27 | 11:36:00

I'm Human

 
Vad tycker ni om det här? 
 
 
Postat av: Julia

Jag gråter!!! :(

2013-10-27 @ 15:37:47
Postat av: Frids

Asp Justin jag gråter nu. Varför kan någon berätta för mig varför folks hatar han vad har han gjort mot er? Ni har inte träffat han ni vet inte hur han är . Selena som är så snäll osv, hon älskade han och jag antar hon gör det fortfarande. Justin är den snyggaste personen jag vet! Han är den bästa mot sina fans. Folk förstår inte att man har känslor, bara för att han är känd så betyder det inte att han inte har några känslor. BELIEBERS är starkare än haters, om man jämför med tex Twitter han har 45 MILJNER

2013-10-27 @ 22:36:55
Postat av: Anonym

Asp Justin jag gråter nu. Varför kan någon berätta för mig varför folks hatar han vad har han gjort mot er? Ni har inte träffat han ni vet inte hur han är . Selena som är så snäll osv, hon älskade han och jag antar hon gör det fortfarande. Justin är den snyggaste personen jag vet! Han är den bästa mot sina fans. Folk förstår inte att man har känslor, bara för att han är känd så betyder det inte att han inte har några känslor. BELIEBERS är starkare än haters, om man jämför med tex Twitter han har 45 MILJONER så ta och skärp er folk tänk efter innan ni säger eller skriver nått eller vad det nu kan vara. Tänk om någon skulle göra så mot dig hur skulle det kännas ! I love you justin! Stay strong you have beliebers by your side!

2013-10-27 @ 22:40:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: