Category: | 2013-10-13 | 20:04:50

Dagens bild

Det verkar som att alla var överens om att detta var favoritbilden från Justins senaste Adidas NEO Photoshoot
Visst är han fin?

Postat av: BELIEBER

Smälter<3

2013-10-13 @ 20:09:50
Postat av: Mary

Jag har en väldigt ovanligt t-shirt den skit snygg märket är eleven paris t-shirt med justin bieber som jag köpte till lilla kusin men det va för stor för henne så vill sälja till en trogen justin bieber fan som vill ha en väldigt sjukt snygg ovanlig t-shirt, Den är köpt på urban outfitters i stockholm dom såldes slut på en gång, Den är vit och storlek M
jag köpte den för 650 kr.... Ni Justin bieber kommer ääälska den.
Jag har kollat runt på nätet och sett det finns kopior den på tex E bay..
Den här är äkta och lappparna sitter kvar.. Först till kvarn och högstbjudande

Svar: Maila oss på [email protected] om du vill att vi ska göra ett inlägg om detta. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-13 @ 20:39:11
Postat av: Mary

Jag har en väldigt ovanligt t-shirt den skit snygg märket är eleven paris t-shirt med justin bieber som jag köpte till lilla kusin men det va för stor för henne så vill sälja till en trogen justin bieber fan som vill ha en väldigt sjukt snygg ovanlig t-shirt, Den är köpt på urban outfitters i stockholm dom såldes slut på en gång, Den är vit och storlek M
jag köpte den för 650 kr.... Ni Justin bieber kommer ääälska den.
Jag har kollat runt på nätet och sett det finns kopior den på tex E bay..
Den här är äkta och lappparna sitter kvar.. Först till kvarn och högstbjudande

2013-10-13 @ 20:40:55
Postat av: Anonym

Hans leende <3

2013-10-13 @ 20:48:33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: