Category: News! | 2013-10-25 | 14:14:11

Believe Movie har fått hemsida

Nästa film från Justin Bieber, ''BELIEVE'', har fått en egen officiell hemsida! 
Du hittar den på
 www.justinbieberbelieve.com.

Sidan är för närvarande under uppbyggnad och det står ''coming soon'.

Angående filmen sa Justin själv:
''Jag är så förväntansfull över att få vara involverad i denna filmen, och jag är så glad över att få ge tillbaka till mina fans, speciellt under högtidssäsongen. jon Chu och mitt team har gjort ett fantastiskt jobb genom att skapa ett speciellt ögonblick för Beliebers över hela världen och jag kan inte vänta till Julafton när filmen kommer finnas på bio överallt''.

''BELIEVE'' filmen har premiär den 25 deember i USA och datum för premiärer i andra länder har inte blivit tillkännagivna.

Postat av: Vilma

kommer ni skriva direkt ni vet när filmen kommer ut här?

Svar: Absolut. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-25 @ 18:48:01
Postat av: Anonym

Kan ni skriva om justin och selena? Är dem tillsammans nu?

Svar: Det kanske vi kan göra. Dom verkar inte vara tillsammans längre!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-25 @ 21:32:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: