Category: News! | 2013-10-13 | 18:35:22

All That Matters har läckt ut

Ryktet har under dagen gått att Justins nya låt All That Matters har läckt ut.

Många i Justins team har twittrat om detta, och det är rent utav elakt och i brist på respekt mot Justin någon gjort detta.

Jag uppmanar er alla till att VÄNTA och att INTE LYSSNA på låten förrän den släpps imorgon.
Justin har lagt ner hårt arbete för OSS.

Så snälla, vänta med att lyssna på låten.

Alfredo twittrade detta:
 
Justin retweetade detta efter att låten läckt:
 
 
Postat av: Anonym

VA? all that matters finns i justin vevo, har inte lyssnat på den. är det den som har läckt ut?

Svar: Ja, det är troligtvis ett fakekonto du hittat låten på. Det har nog läckt ut och spridit sig till flera ställen. Det kan även vara så att någon gjort en låt och säger sig vara Justin, men sen så är det inte orginallåten. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-13 @ 19:08:09
Postat av: Anonym

Jag är säker på att det inte är fake konto :) för där finns alla hans videos :) men jag ska inte lyssna på den tills den kommer ut

Svar: Ja, har också sett det nu. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-13 @ 19:26:45
Postat av: Evelina

Jag tänker vänta!

2013-10-13 @ 19:27:22
Postat av: astrid

https://www.youtube.com/watch?v=zrzSHLmChfg

Detta är ju den RIKTIGA justinbiebervevo, och den las ut för ca en timme sedan... Riktigt synd om jag ska vara ärlig

2013-10-13 @ 19:31:36
Postat av: Anonym

Men justin sa att vi kanske skulle få 2 låtar under en vecka så kanske de är så?

2013-10-13 @ 19:36:35
Postat av: Anonym

vrf ska man inte lyssna på den?

2013-10-13 @ 19:38:06
Postat av: selma

Jag väntade, han betyder så mycket så jag kan inte göra annat än att respektera honom.

2013-10-14 @ 09:41:36
URL: http://selmasliv.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: