Category: Dagens fråga | 2013-11-21 | 17:47:00

Dagens fråga

 
Vad är det du gillar så mycket med Justin och varför? 
Vad är det som gör honom speciell, musiken, personligheten? Berätta! 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Allting!!!

2013-11-21 @ 18:04:32
Postat av: belieber

jag älskar Justin Bieber för att han är så omtänksam och snäll. Han bryr sig så mycket om dom som han inte ens känner eller har träffat! Han har en otrolig röst och är också så söt! Han betyder så otroligt mycket för mig!<3

2013-11-21 @ 20:47:35
Postat av: Johanna

Han är verkligen medias hackkyckling och dom försöker verkligen bryta ner honom så jag imponeras av hur han fortsätter och inte verkar bry sig för mycket, det är verkligen otroligt. Att han bryr sig om sina fans i första hand, skiter i att vara trevlig till paparazzis (med all rätt) och är bara trevlig mot fansen.

Han är ödmjuk, har en otrolig talang och han kämpar verkligen för vad han tror på och vad han vill göra. Det är fint att se!

2013-11-22 @ 01:01:06
Postat av: titti

han är utsatt och blir hatat riktigt mycket, och bara för att jag vet att han är en omtänksam pojke så vill jag supporta honom. han har en vacker röst och han är så ödmjuk mot oss.

han ser bra ut också från början till slut;)
och det blev honom för när jag såg hans leende för första gången visste jag att det skulle bli han <3

2013-11-22 @ 07:53:38
URL: http://www.tumblr.com/blog/fatunicornisperf
Postat av: Anonym

jag älskar han för hans personlighet, typ perfekt. han är så stark och kämpar för det han vill och ger inte upp. varför han får så mycket hat från media förstår jag inte eftersom han gör helt normala saker, som vilken annan kille i hans ålder också skulle göra. hans röst är som änglasång i öronen och hans texter asså det går inte att beskriva hur bra han är. haha blir helt hyper när jag tänker på det. men han är så god mot andra och ser ut som en gud. han har liksom allt

2013-11-22 @ 15:36:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: