Category: Dagens fråga | 2013-11-08 | 12:27:48

Dagens fråga

Jag satt precis och läste en artikel på HollywoodLife.com om Justin och att han borde bete sig som en förebild igen efter hans påstådda besök på en bordel m.m. under hans Sydamerikanska del av Believe Tour.

Då tänkte jag - beter inte Justin sig som en förebild?
Är det fans som praktiskt taget ''lämnar'' honom på grund av hans ''misstag''?

Så vad jag vill fråga er är:
Hur känner ni inför Justins misstag som han gjort?

Egentligen vill man ju inte dra upp saker än en gång, men hur känner ni inför när Justin rökte på, kissade i mopphinken, vistades på bordell etc? 

Öppna er nu, för jag vill verkligen höra era åsikter.

Postat av: Anonym

Det är hans liv, jag vill självklart inte att han röker på för de farligt för honom. Men han får göra vad han vill med hans liv kommer ändå inte sluta gilla honom för han är fortfarande en underbar person <3

2013-11-08 @ 13:43:43
Postat av: julia

jag bryr mig inte! han är 19, han kan göra det han vill! vi bestämmer inte över vad han gör, det gör han själv! han är inte 15 år föralltid! han växer ju upp som alla andra! jag tycker inte folk borde vara så taskiga och bli arga om han gör något misstag! han är inte perfekt. ingen är det. han har kanske gjort några saker som inte är så bra men han är en jätte bra person! jag älskar honom som han är. jag lovade att aldrig lämna honom och det tänker jag aldrig göra! Belieber 4 Life!!! ♥♥♥

2013-11-08 @ 14:11:29
Postat av: Emma

Det kanske är fel av honom men jag känner mest att alla gör ju misstag, och det kan ingen ta ifrån någon. ingen är perfekt och därför gör man misstag. Jag kommer aldrig lämna han för att han gör några misstag, för jag kan aldrig lova att jag själv aldrig kommer göra ett misstag. Eller göra samma misstag.
Kommer inte ändra min syn på han på grund av det.
Han är världens finaste no matter what lixom!

2013-11-08 @ 14:18:10
Postat av: Emma

Det kanske är fel av honom men jag känner mest att alla gör ju misstag, och det kan ingen ta ifrån någon. ingen är perfekt och därför gör man misstag. Jag kommer aldrig lämna han för att han gör några misstag, för jag kan aldrig lova att jag själv aldrig kommer göra ett misstag. Eller göra samma misstag.
Kommer inte ändra min syn på han på grund av det.
Han är världens finaste no matter what lixom!

2013-11-08 @ 14:19:16
Postat av: always and forever a beliber

Justin lärde mig att tro på mig själv och never say never och aldrig på haters. Han e 19 år och vill ut forska världen och tesa vad händer om jag gör drt här.
Jag tror att medierna har helt glömt bort att han är en människa och gör misstag.

2013-11-08 @ 14:23:00
Postat av: Amanda

Första gången (nov/dec) när han rökte på så blev jag såklart jätte orolig och började nästan gråta (jag var bara 10 år). Alla hade en anledning att "hata" Justin då, innan sa alla att dom hatade honom utan andledning. Då blev de plötsligt "OK" att hata Beliebers oxå. Mina föräldrar ifrågasätter mig hela tiden om jag fortfarande skulle älska honom om han skulle börja ta droger osv... JA DET SKULLE JAG! Belieber 4 life NO MATTER WHAT!

Personligen tycker jag att han ska byta vänner (lil twist & lil za) Han vet själv att dom bara vill honom illa!

2013 har ju inte riktigt hans bästa år direkt... Selena, TMZ, Lil Twist, Lil Za


(btw ja är väldigt mogen för min ålder så jag vet vad jag prtar om!)

2013-11-08 @ 14:33:09
Postat av: Jessica

Jag tycker att Justin ska få göra vad han vill, eller ja, till en gräns såklart, men kom igen, han är 19 år, såklart han vill testa nya saker och växa i sig själv som person. Jag bryr mig inte om alla rykten och negativa saker man hör om honom. Jag älskar honom och ingen kan få mig att ändra åsikt.
För trots allt, han är inte mer än mänsklig!

2013-11-08 @ 14:35:37
Postat av: Linnea

Ärligt talat så bryr jag mig inte om allt sånt. Jag fokuserar på de bra sakerna han gör! Dessutom gör ju alla misstag! ;)

2013-11-08 @ 15:44:55
Postat av: Alice

Jag väljer att hellre fokusera på musiken och de positiva sakerna! Att han kissade i en hink skiter jag fullständigt i hahah, men att han faktiskt rökte på tar jag mer allvarligt! visst det är hans liv och han gör vad han vill, men genom att röka på kan man förstöra sitt liv så mycket - det är inte värt det nånstans!

2013-11-08 @ 16:10:35
Postat av: Johanna

Kunde inte bry mig mindre, så less på folk som lägger sig i såntdär, och ännu värre.. tror allt dom läser. Han är helt klart någon att se upp till ändå, en perfekt förebild som aldrig gör fel är ingen bra förebild. Det ska vara lite snedsteg osv!

Tycker inte att man ska lägga sig i hans privatliv. Framförallt inte om man är ett fan. Att tidningarna försöker bryta ner han är väl ingen förvånad över men att fans snokar och gräver i hans privatliv känns väldigt konstigt :o

2013-11-08 @ 16:24:56
Postat av: Anonym

Justin borde få göra vad han vill.... Han är 19 och borde få bestämma vad han ska gör och inte ska göra!
Det kanske inte är så bra att han röker men han kommer alltid att ha sina fáns vid sin sida!

2013-11-08 @ 16:30:51
Postat av: Anonym

Han är 19 och borde få bestämma själv vad han ska göra och inte ska göra! Det kanske inte är så bra att han röker men han kommer alltid att ha sina fáns vid sin sida!

2013-11-08 @ 16:33:11
Postat av: Belieber

Alla gör misstag såå jag bryr mig nt belieber 4 life

2013-11-08 @ 17:01:37
Postat av: Anonym

Men alla gör misstag. Och han är en 19 årig kille, dom flesta 19 åringa killar har gjort mer misstag än vad Justin har.

2013-11-08 @ 17:03:35
Postat av: Belieber

Till alla Beliebers!
Så bara för att han är eran största idol så får han göra som han vill och ni tänker, äsch skit samma jag älskar han ändå.
Så om NI hade egna barn, som tog droger, gick på bordell och massa annat dumt, hade ni sagt, äh det göör inget jag älskar ju mitt barn ändå liksom!?

Jag är inte lika "kär" i han längre när han beter sig som en barnunge men så är jag typ 6 år äldre än han med... Men ja, ändå så kommer jag ju se filmen Believe å sitta där å lipa för han har ju en fin sida med. hahahha.

2013-11-08 @ 17:58:51
Postat av: Neda <33

Så klart jag blir ledsen och upprörd när jag ser honom göra sång, men där imot är det hans liv :/ jag kan inte ändrar på nåt :( Men om han slutar men rökandet och allt skit så kanske han får till backa beliebers som har lämnat honom... :( Jag älskar honom men jag blir lite sur när jag ser honom så här.. jag vill se honom le <3

2013-11-08 @ 18:39:58
Postat av: Linnea Andersson

Jag skulle inte kalla dessa exempel för misstag mer lärdom (som Rihanna säger: Never a failur, always a lesson).

Jag är precis som Justin också 19 år OCH om jag hade varit en världskändis som honom skulle jag prova att röka på, jag skulle dra in på stripp klubb, jag skulle kissa i en mopphink på resturang BARA FÖR ATT JAG KAN! Bara för att provocera, göra motstånd, gå emot den eviga normen!

Visst det kan vara onödigt att göra dessa saker så media tillslut får tag på det MEN man lär sig alltid något nytt varje dag och ibland får man ta det den svårare vägen.

Hur Justin lever sitt liv det har inte jag någonting att göra med men jag förstår varför han har gjort det som han har gjort. Jag hade antagligen gjort samma sak, förstå makten man har som världskändis! Ibland kan den makten stiga en åt huvudet och jag vet att Justin försöker att inte få den att stiga honom åt huvudet MEN ibland gör den det.

Jag mår inte dåligt över Justins val i livet så länge det inte skadar honom. Jag kan må väldigt dåligt över hur media behandlat Justin den senaste tiden. Det gör ont i mig att man får kränka någon så. Jag tycker inte det är okej - visst han har valt sin livsstil som världskändis osv MEN Justin valde aldrig att bli illa behandlad, att må dåligt, att hela tiden oroa sig över om folk tror på honom eller inte osv.

Svaret på din fråga är helt enkelt jag kommer alltid vara en belieber. Våran Justin behöver oss, massor!

2013-11-08 @ 19:28:04
Postat av: Cina

Jag blir arg o ledsen för hanns skull efter alla skriverier. Hur ska vi veta vad som är sannt? Galna tjejer som påstår sig vara mamma till hans barn...retusherade bilder - man kan få en bild att visa det man vill att den ska visa.. Usch för TZM dom är verkligen helt galna - de vill honom bara ont - men varför har jag undrat länge - va är det för fel på de som arb där?!!?...alla Paparazzis ska vi inte tala om - vad är det för fel på folk - har de inga liv!??! Tack för ordet!:) #justinforpresident

2013-11-08 @ 19:38:29
Postat av: Tracy

Allt som har hänt dem senaste månaderna har det varit massa med falska och sanna rykten. Men på nått sett förstår jag honom även fast jag är 98 men aja.. Han e 19 år liksom han har sitt eget ansvar. Grejen det är TMZ Som mixar ihop falska saker om justin för att göra oss beliebers arga och lämna honom. Jag är i alla fall stolt att jag har alltid varit vid hans sida med inga prpblem. Born as human die as belieber (allt jag kan säga) !, Dem beliebers som lämnade honom tror på rykten, allt jag kan säga i alla fall...

2013-11-08 @ 20:38:10
Postat av: Kim

Jag kan tycka att det finns gränser, exempelvis så anser jag att när det näst intill bara skrivs dåliga saker om honom så bör man börja ifrågasätta hans beteende. Jag tycker personligen om hans musik jättemycket men tycker att det är viktigt att kunna se kritiskt på sin idol eller den man beundrar. Vissa säger 'om jag var rik skulle jag göra likadant, provocera, gå emot normen lalala' men jag tycker det är tomma argument. Att ta droger är inte mer acceptabelt bara för att personen ifråga är känd. & gå emot den så kallade normen kan man göra ändå. Hur som helst så tycker jag att man bör ta sig en funderare och åtminstone kunna se kritiskt som sagt. Dock är Justin enbart 19 år och jag förstår att man vill prova på nya saker och pröva vingarna så att säga.

2013-11-08 @ 20:43:04
URL: http://betterthanyoou.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har absolut inget emot beliebers eller justin. Jag var på hans konsert i Stockholm med min kusin och fick se hennes största dröm gå i uppfyllelse. Det börjar med ett förband som knappt spelar fem minuter. Sen kommer justin upp på scen, minst en timme försent... Det kändes som han gjorde sin sak, sjöng och dansa pratade efter ett MANUS!!!! Jag älskar erat engagemang till eran största idol. Men jag undrar vart hans engagemang till er har tagit vägen? Han skulle inte vara där han är idag om de inte var pga er! Och just nu känns det som han sviker er om och om igen. Han har visat vad som händer om man hamnar i fel umgänge. Se och lär.

2013-11-09 @ 00:47:01
Postat av: BELIEBER 4 EVER!

När man växer upp som en av världens mest kända personer kan det vara svårt att leva. Alla vet precis vad man gör fel och rätt, och alla håller jämt koll på han. Det e många kändisar som röker på och dem blir inte hatade för det, men för Justin är det tydligen en annan sak eftersom... Jag vet inte ens. Det blev helt enkelt för jobbigt för han, vilket det ofta blir för unga kändisar. När de började karriären visste dem liksom inte vad dem gick sig in på, men dem älskar det ändå. Jag förstår Justin och att han går på strippklubbar gör ju ALLA killar i han ålder och kissa i en skurhink e ju bara kul + att det är en sån sak vem som helst skulle göra om man vill ha lite kul och har humor.
Sen blev jag ju såklart ledsen att han rökte på, väldigt ledsen. många i min släkt och min familj "retar" mig för att jag älskar en knarkare vilket inte är sant. Jag älskar han som hjälper sjuka barn, skänker massa pengar till fattiga barn, bygger skolor i fattiga länder, har en fantastisk personlighet och har kul. men framförallt hans musik!

2013-11-09 @ 11:49:59
Postat av: Nathalie

Alla hör misstag. Och det är inge mer än mänskligt att han också hör dem. Som man söger så lär man sig av sina misstag, och det vet jag att han gör.
Och det är så sjukt orättvist att bara för att justin, som är världens största stjärna gör ett misstag, måste hela världen veta det.
Sånt som han har provat på gör människor världen över varje dag, men det är bara för det är justin som människor tar det som att det är något jätte dåligt.

Jag vet, från djupet av mitt hjärta att Hagalid kommer finnas vid hans sida.
Jag har varit där sen början och jag kommer vara där tills slutet, ingenting kan ändra det, absolut ingenting.
Jag älskar honom.

2013-11-09 @ 11:57:20
Postat av: Nathalie

Alla gör misstag. Och det är inte mer än mänskligt att han också gör dem. Som man säger så lär man sig av sina misstag, och det vet jag att han gör.
Och det är så sjukt orättvist att bara för att justin, som är världens största stjärna gör ett misstag, måste hela världen veta det.
Sånt som han har provat på gör människor världen över varje dag, men det är bara för det är justin som människor tar det som att det är något jätte dåligt.

Jag vet, från djupet av mitt hjärta att jag alltid kommer finnas vid hans sida.
Jag har varit där sen början och jag kommer vara där tills slutet, ingenting kan ändra det, absolut ingenting.
Jag älskar honom.

2013-11-09 @ 11:59:09
Postat av: Anonym

Visst, han har gjort några misstag men vem har nu inte gjort det? skillnaden är ju bara att våra misstag inte beskådas av hela världen. Jag tycker att han gör så mycket bra saker att de dåliga saker inte spelar någon roll.
Jag kommer alltid finnas vid hans sida.
jag älskar honom så mycket.

2013-11-09 @ 13:39:23
Postat av: nora

jag kan aldrig se det dåliga, varje gång han gör någåt dumt så tänker jag på den positiva sidan jag vet inte vad jag ska tro om det där med att han sovde med prostituerad tjej, kanske det allt är en lögn i alla fall, men jag bryr mej egentligen int helst de e väl hans liv va hjälper det att jag blandar i mej,jag är hans belieber int hans mamma jag älskar han för hans jätte fina sidor hans låtar och hans fina hjärta, plus han e 19 , nuförtiden gör 13 åringar värre saker än han så varför dömma han för varje fel.. min åsikt

2013-11-09 @ 15:16:08
Postat av: nora

jag kan aldrig se det dåliga, varje gång han gör någåt dumt så tänker jag på den positiva sidan jag vet inte vad jag ska tro om det där med att han sovde med prostituerad tjej, kanske det allt är en lögn i alla fall, men jag bryr mej egentligen int helst de e väl hans liv va hjälper det att jag blandar i mej,jag är hans belieber int hans mamma jag älskar han för hans jätte fina sidor hans låtar och hans fina hjärta, plus han e 19 , nuförtiden gör 13 åringar värre saker än han så varför dömma han för varje fel.. min åsikt

2013-11-09 @ 15:16:09
Postat av: Sanna

Jag tycker att den enda som har nått att säga till om är hans föräldrar, vem har inte gjort ett misstag i sitt liv. Och jag tror inte att någon av oss kan ens föreställa sig hur det är att bara i hans skor, att inte ha ett privat liv måste vara otroliogt jobbigt, jag skulle oxå ta droger.. och nu lever vi i sverige där droger inte är lika vanligt som det är i USA där "var och varannan" unge någon gång har testat, har bott där 1 år i så jag vet.. Så fokusera på hans musik och njut av den !!

2013-11-09 @ 19:48:07
Postat av: Anonym

SNÄLLA ALLIHOP, LÄS HELA MIN KOMMENTAR ÄVEN OM DEN ÄR JÄTTE LÅNG, DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG!

Jag har varit en Belieber sedan från första början. Jag har alltid tyckt att Justin är en väldigt god människa som bryr sig väldigt mycket om människor i sin omgivning och människor han inte ens känner. Han har alltid älskat och skyddat sina Beliebers mot hatare och annat. Jag säger inte att han är perfekt och inte har gjort misstag för det har ALLA i hela världen gjort någon gång. Jag kan lova er att Justin inte har det så lätt i livet, då han är en av världens mest kända tonåringar, och varenda liten grej han gör får hela världen reda på. Jag kan verkligen förstå att det kan kännas jätte jobbigt och att man bara inte orkar längre, speciellt när man har så många "haters" som Justin hade/har. Tänk er själva, tusentals människor i hela världen som du inte ens känner eller vet vem det är hatar och diskriminerar dig för den du är, för ditt utseende, för din musik osv. Tänk lite innan ni skickar den där elaka kommentaren som egentligen gör mycket skillnad. Det sårar, väldigt mycket kan jag säga! Och inte nog med det, det är inte bara folk som diskriminerar honom, det är även media, alltså tidningar, radio, articklar, program, hemsidor osv. Det finns så mycket hat i denna värld som är så onödig att det inte finns ord! Bland media, har jag sett att TMZ är ett av de största som kommenterar dåligt och behandlar just Justin illa. De delar ut så många falska rykten, postar ut så många falska bilder och videos på Justin och försöker hela tiden att få så många Beliebers som möjligt att lämna och börja hata Justin. Jag vet att en del Beliebers redan har gjort det, men precis som Justin själv har sagt så kommer ÄKTA BELIEBERS ALLTID ATT STANNA HOS HONOM! Jag blir själv ledsen och arg när jag tänker på all hat Juatin får och allt han får gå igenom bara för att alla kommenterar och hatar honom. Det är så taskigt! Jag vet att han gjort misstag och att han själv ångrat sig, men han har bett om ursäkt så man behöver inte göra värsta stora grejen av det. Han är en kille på 19 år, vill gå ut i världen och prova på nya saker. Jag vet att han rökte på en gång, men snälla nån! Han gjorde det en gång och slutade med det sen. Jag vet att han själv förstod att det var fel. Han bad till och med om ursäkt, vad mer kräver ni av honom?! Jag önskar från djupet av hela mitt hjärta att all hat och diskriminering mot Justin (och alla andra) skulle försvinna ur vår värld. Tänk vad allt skulle vara så mycket bättre. Alla skulle må bättre av det, jag lovar! De senaste åren har det varit väldigt svårt för Justin, allt från Selena, kvinnor som påstår att Justin är pappa åt deras barn, rykten om att han rökt/drogat, rykten om att han spottat på fans, kissat i en hink, gått på strippklubb osv. Jag tycket först och främst att det är hans eget liv och inget borde säga åt honom (förutom hans föräldrar) vad han ska och inte ska göra. Han är 19 år, en vuxen kille som kan leva på egen hand. Jag själv tycker som många andra att det var dåligt att han rökte/drogade (om han nu gjorde det) för det är dåligt för honom och jag vill inte att något händer honom, men jag går inte runt och hatar honom för det. Jag skriver och kommenterar inte det eller går med i olika grupper på tex facebook om att jag hatar honom osv! Det är bara dumt att göra det och man vinner inget på det. Alla borde helt enkelt låta honom leva och göra det han själv vill! Det som ändå är värst är att folk och människor han inte ens känner går in på hans privatliv, folk hatar honom för vem han dejtar, för vem han umgås med, ,för vad han gör på fritiden osv! Hur respektlöst är inte det? Hur skulle det kännas om man knappt kunde göra något innan man fick massa kommentarer om sitt privatliv? Många tänker inte ens på det de skriver eller varför de tycker som de gör. Jag menar att det finns många Justin Bieber "haters" där ute i världen som inte ens har en riktig anledning till att de hatar honom. Det är nästan så att det har blivit en vana att man "ska" eller "borde" hata honom! Det är många som inte har en riktig anledning till att hata honom, de bara gör det för att många andra gör det. Det är så tråkigt att det många ser är bara det negativa, och inte det positiva. Många vet inte ens om vad han gör förutom allt negativt. Ingen ser att han donerar pengar till fattiga och sjuka barn, besöker barn på sjukhus, hjälper till att bygga skolor i fattiga länder, hjälper och donerar pengar till skolor osv gör framför allt allting för att få se sina Beiebers lyckliga! Han gör så mycket bra och har så fina sidor, men många ser ändå inte det. Så därför tycker jag ALLA borde ta en minut och verkligen tänka efter om varför man ska hata Justin när han är en helt vanlig människa? Jag säger inte att man måste ÄLSKAR honom eller vara en Belieber, men man bör åtminstone RESPEKTERA och ACCEPTERA honom för den han är, behandla andra som du själv vil bli behandlad! Och TÄNK NOGA för innan du kommenterar personer. Du får tycka vad du vill, men du behöver inte alltid SÄGA och SKRIVA allt du tycker och tänker, för det kan såra en människa VÄLDIGT DJUPT, JAG LOVAR ER! Alltså, RIKTIGA BELIEBRS skiter fullständigt i rykten, de tror på Justin och stöttar honom genom ALLT! RIKTIGA BELIEBERS FINNS ALLTID DÄR OCH LÄMNAR ALDRIG HANS SIDA! <3

Jag kommer alltid att älska Justin, för den han är och för allt han gör. Ingen människa på denna jord, ingen media och ingenting annat kommer att ändra min åsikt om honom och inget kan förstör vårt band tillsammans! Jag älskar hans personlighet, hans utseende, hans röst och musik och allt! Jag lämnar aldrig honom och jag kommer alltid att hjälpa och stötta honom precis som han gjort för oss hela tiden! Jag är och kommer alltid vara hans Belieber. Belieber 4life! <333333 I LOVE YOU SO MUCH JUSTIN!!! <3

2013-11-09 @ 22:09:39
Postat av: Anonym

jag tycker han är bäst för allt han gör och han verkar vara så snäll person! Han förtjänar inget av hatet han får. själv är jag ingen belieber men jag gillar honom för den han är och jag hatar honom ABSOLUT INTE. jag gillar honom för han är så snäll hot sina beliebers och han hjälper fattigt folk och ger de pengar osv. han har ett stort hjärta och han får ändå mycket hat! tycker så synd om honom :( han förtjänar inte det!!! :)

2013-11-09 @ 22:12:13
Postat av: Molly

Jag tycker det är äckligt att köpa sex (förstå mig rätt, att han har sex är inte grejen, utan att köpa det), tycker det är vidrigt att han pissat i den där hinken, för att förnedra folk. Att han röker på, ja det gör ju en hel del folk... men det känns som att det kommer gå utför helt enkelt. Han får akta sin tunga, vilket han inte gjort tidigare då han lovat att aldrig bli Ditt eller göra datt.

2013-11-09 @ 22:48:01
Postat av: Anonym

Jag tycker som alla andra han är 19 år och vill upptäcka världen herregud det är några misstag han har gjort. De har vi alla gjort och de kan jag lova. Jag är 13år och har kompisar som har prövat att röka på. Justin är 19 år de e en del skillnad mellan 13 och 19. En belieber skulle aldrig lämna justin de e fans som lämnat justin inte beliebers för vi står vid hans sida vad som än händer. Och alla de där fansen som har lämnat honom kommer att ångra sig någon dag. Och då så kommer de inte att vara välkomna. ONCE A BELIEVER ALWEYS A BELIEBE

2013-11-10 @ 01:26:42
Postat av: Anonym

Som de flesta ovanför mig skriver så är han 19 år och vill prova saker! Jag är själv 15 år och känner till personer som är 14 och 15 och röker VARJE DAG. så snälla gör inte så stor grej av det. föreresten jag tror att folk överdriver det där med alla rykten som går runt i världen för att ha en anledning till att hata honom. de vill bara skapa rykten och det är så dumt. jag börjar alltid gråta när jag tänker på allt hat Justin får gå igenom fast han är så snäll och hjälpsam mot alla :( han förtjänar inget av det hat han får. alla är så elaka, kan ni inte tänka er för innan ni skomenterar och snackar skit! och jag lovar er, det är inte lätt att vara i Justins situation.

2013-11-12 @ 23:54:38
Postat av: Jennifer

Han gör misstag, men han är en människa. Ingen är perfekt.
Jag accepterar honom för allt han gör. Jag menar, han är 19 och vill prova på saker. Det är så irriterande att folk bara fokuserar på alla misstag, istället för att se vilken fantastik person han är. Hur många artister försöker att uppträda när dom är sjuka? Hur många hjälper till att bygga en skola till fattiga barn?
Om han inte var känd skulle folk inte reagera såhär. Han är 19, han festar,han dricker,han går på strippklubb,han har rökt på, han har kul med sina kompisar. So what? Det är som att han är den ända 19:åringen i världen som lever sitt liv. Tror,eller vet, att det är många i hans ålder som gör/har gjort precis vad han har gjort.
Det är bara på grund av alla rykten och att dom fokuserar på fel saker.
Okej, nu är klar.

2013-11-13 @ 20:44:44
URL: http://myybeebs.blogg.se
Postat av: sofie

vad ska jag säga som många av er inte redan sagt. Jag blir inte heller glad när jag ser Justin göra dumma saker. Men ingen går igenom livet problemfri eller hur? Han må ha gjort misstag, men det gör alla någon gång oftast flera gånger i livet. det där med hurrvida han verkligen gått på strippklubb eller inte har vi ingen aning om. Justin själv har vad jag sett inte bekräftat något. Däremot verkar ju någon tjej i brasilien nu helt plöttsligt hävda allt möjligt. det är ju svårt för oss att veta vad som egentligen hände. men jag har själv svårt att ro på en tjej som till synes ändrar sin historia gång på gång. jag har också svårt att få ihop den bild som målas upp av Justin i media med den bild man får om man ser på hans twittersida. så ja, jag jag kommer fortsätta stötta honom så gott jag kan. Han är en underbart fin kille med ett så stort hjärta för andra. Allt hat han tvingas ta emot är bara så onödigt. Leeave our Beautiful Justin alone!! ibland orkar jag inte ens se åt alla rykten som florerar hela tiden. det blir helt enkelt för mycket att ta emot. då brukar jag ta en paus ifrån att över huvud taget se åt sådant. istället tittar jag enbart på Justins twittersida. där ser jag väldigt mycket fina inlägg och ibland bara roliga inlägg och videor han lagt upp. Han verkar ha det så kul och samtidigt älska det han gör för oss beliebers. hur gör ni andra? är det bara jag som tar en så kallad paus ifrån alla rykten ibland? eller känner någon av er likadant? men självklart går det inte alltid att fly ifrån. ibland ser man saker fast man inte vill, om inte annat hör man ju saker också. Always by Justin biebers side. once a belieber Always a beliber even thrugh the hardakes and touth times. cuz that's what life's all about.

2013-11-19 @ 23:07:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: