Category: Videos | 2013-11-03 | 14:24:00

Believe 3D & Promoting

Detta är i Sverige!
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Åh älskar Svenska Beliebers :')

2013-11-03 @ 14:45:41
Postat av: always a beliber dont matter what

Jag läste på en sajt att justin var på bordell i brasilen. Jag undrar om det e sant för typ alla källor skriver det. Och jag hat typ sagt till alla haters som har sagt och retat mig att han gick på bordell att han e snäll och att de bara ser dem dåliga sakerna som han gör.

Svar: Vi vet inte om han har det eller inte, men det är inte heller det viktigaste tycker vi! :) Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-11-03 @ 16:38:42
Postat av: BELIEBER

Men gud alltså vad spelar det för roll om han var där.. Han kanske har varit där men jag har lärt mig att aldrig tro eller bli påverkad av vad media säger för dom överdriver så in i helvette. vad spelar det för roll, blir så irriterad att allt han gör ska bli så stort.. han är 19 år och måste få ta dåliga beslut ibland

2013-11-03 @ 17:22:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: