Category: News! | 2013-05-16 | 22:23:41

Justin är vän med knarklangare

Knarklangaren 'MR Fix It' Leon 'Starino' Anderson är vän med Rihanna, Chris Brown, Will.I.Am, Nicole Scherzinger och Justin Bieber.

 

Andreson, som alltid var vid Biebers sida under hans senaste kontroversiella UK turné, har han också en hemlig sidolinje genom att langa dödliga droger. Han berättade för The Sun: ''Det är en del av min service. Jag måste. Jag måste kunna (få droger). Jag har de störta kunderna i världen''.

 

''Jag är deras högra hand. När som är i London och vill dra ut. Jag kan ordna alltting från restauranger och klubbar till  allt annat de vill ha. Justin Bieber var hårt jobb. Han gillar att festa och han gillar sina tjejer. På slutet blev det för mycket. Han ville att jag skulle följa med honom överallt och frakta Klass A till honom och jag tänkte 'Jag kommer inte i fängelse för ingen'''.

 

Han skröt också om att han kunde tillhandahålla med prostituerade: ''Jag har de bästa tjejerna i världen som jobbar för mig. Så om du vill kn***a några av de bästa tjejerna i London, kan jag ordna det. Jag kan också ta med dig till en topp strippklubb som är diskret, ingen kommer ge dig problem. Jag tar några av mina klienter''

 

 

Postat av: Tussan

Nä jag började gråta när jag läste det tyckte det vara så hemskt. Hoppas det är ett rykte

Svar: Det hoppas vi också! Han har det tufft för tillfället, men hoppas att det rätar upp sig för honom snart. Vi måste ha i åtanke att det är mycket vanligare och med accepterat med droger i USA än vad det är i Sverige, speciellt bland kändisar. Men det betyder absolut inte att det är okej. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-17 @ 01:33:16
Postat av: Tussan

Föförsta gånen blir jag faktiskt rädd att det kommer sluta illa för bieber nu får vi gör något.

2013-05-17 @ 01:52:20
Postat av: anonym

Hoppas att justin inte tar droger...

2013-05-17 @ 07:25:15
Postat av: tussan

Ja det är nog mer aceppterat i USA än i sverige. Jag tycker det är hemsk men jag hoppas på en lösning för honom. Han vill nog inte igenteligen.

2013-05-17 @ 15:22:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: