Category: News! | 2013-05-11 | 20:38:55

Interjvu med Sean Kingston om Justin: "Han är välsignad"

Sean Kingston, rappare och en vän till Justin Bieber, deltog i programmet The Breakfast Club Power 105,1 radio och sade i en del av intervjun dem möjliga påverkan från Lil Twist på Justin och berömde också Justin, hävdar att Justin är en "välsignad" pojke".

Kolla in intervjun från 09:43:



Speakern: Skull du kunna prata med Justin Bieber och berätta att han kanske måste lugna ner sig, dude, liksom, "vad gör du?"

Sean: du kan inte skylla det på mig, för jag har inte med Justin på sistonde , jag var nära Justin när...

Speakern: han har fått det av Lil Twist!

Sean: är, Tja...

Speakern: Lil Twist bara fortsatte vad Sean Kingston började. Sean Kingston visas lite av det goda marijuana.

Sean: jag gav killen en bit av min "frihet". Chris och jag talade om detta för ett tag sedan. Jag är glad för att inte vara runt dem.

Speakern: och har ett rykte om att Selena Gomez brukade hata dig.

Sean: Nej, detta är bara ett rykte. Hon är som en syster. I själva verket älskade hon när jag var närvarande. Vi pratade och hon sa, "Jag älskar när du är runt, han är lycklig." Jag menar, Justin är galen, dude. Han har så mycket pengar att...

Speakern: han går igenom en bra tid. Han gör väl som Justin Timberlake eller Britney Spears?

Sean: Hm, Justin gör som Justin Timberlake, enligt min mening, eftersom jag vet grabben från när han var 15 år och det finns en skillnad mellan att vara välsignad och begåvad. Jag är musiker och jag kan försäkra er att jag har arbetat med flera personer som är duktiga, jag är begåvad men han är välsignad. Att ungen är välsignad. Han kan göra vad som helst, som tennis, polo, vad some helst.

Speakern: tror du att du kan vinna över Justin Bieber i en kamp?

Sean: nja förmodligen inte.

Speakern: du vinner över han i kampen!

Sean: nja, eller inte, men du förstod vad jag menade, han är mycket bra. Han säger: "Låt oss göra vissa saker" typ, videospel eller 2 k, något, han är mycket bra på.

Speakern: han är en konstnär också, eller hur? Han målar...

Sean: Ja, han målar/ritar.


 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: