Category: Övrigt | 2013-05-10 | 19:17:34

Hur lägger man upp en video på fusic till AATW musikvideon?

Vi har fått många frågor om hur man gör eller ska göra när man ska skicka in eller spela in sin video till AATW musikvideon. ska jag (Lina)vara ärlig, så har jag inte en endast aning. är det någon annan som vet hur man gör?

Postat av: Elisa

Jag undrar också hur man gör...Bra blogg ni har:)

Svar: vad snäll du är!Tack så jättemycket, vi blir jätteglada när du säger det. Tack själv för att du läser våran blogg :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-10 @ 21:34:41
Postat av: Amanda

Jag tror man laddar ner en app på mobilen som heter fusic. Sedan väljer man om man vill sjunga själv i videon eller om Justin ska det. Sedan är det nog bara att göra videon:) jag älskar verkligen er blogg, ni har bäst update osv. Kram:)

Svar: ååh tack så jättemycket!vi lägger upp ditt svar i ett inlägg på bloggen, hoppas det är okej? annars så ryt till ;)
ååh vad snäll du är, vad glada vi blir! tack själv för att du läser våran blogg! massa kramar! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-11 @ 00:18:58
Postat av: Anonym

Man går in på fusic.com och loggar in via sin facebook. Sen så får man klicka sig till all around the world projektet och sedan spela in en video med sin cam på
Datorn!

Svar: tack så jättemycket!vi lägger upp din kommentar i ett inlägg på bloggen, hoppas det är okej? annars ryt till ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-11 @ 08:43:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: