Category: Övrigt | 2013-05-22 | 15:36:00

En månad sedan

Idag är det exakt en månad sedan Justins första konsert någonsin i Sverige. 
 
Var någon av er där? Hur känns det så här efteråt?
 
Jag var där och vill inget annat än tillbaka.
 
 
Postat av: sagabieber

heej:) jag heter Saga och är 11 år. och jag var på konserten den 24 aprill. det var en dröm som gick i uppfyllelse! det var sjukt coolt!:) jag vill tillbaka!!!!!

2013-05-22 @ 19:30:26
Postat av: Ellen

Jag var där den 23 april. Det var såååå häftigt!! Känslan man fick när han kom ner med sina vingar går inte att beskriva! Vill bara dit igen! <3

2013-05-22 @ 20:53:34
Postat av: Anna

Jag var där den 22:a. Det känns som det var 1 år sedan och jag vill verkligen tillbaka. Kan fortfarande inte fatta att jag har sett honom, efter tre år liksom? Känner mig nästan tom när jag tänker på den kvällen. Saknar till och med att köa i 12 h för då hade man någonting att se fram emot. Det ända som tröstar mig är att han kommer ha mer turneer som jag troligen kommer gå på :)

2013-05-22 @ 21:41:51
URL: http://makemelivee.blogg.se
Postat av: elin

jag var där den 23:e , jag kan fortfarande inte fatta att jag sett honom och det var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse ♥

Svar: ja, vi förstår dig!man förstår inte att man verkligen har sett honom i verkligheten, jag(Lina) förstår absolut inte det!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-23 @ 23:52:26
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Adèle

Jag är 14 år och var där på hans första konsert. Jag stod på parkett och var nästan ensam att ha kvar min welcome to sweden lapp efter att fått vänta i 3 timmar i globen. (och över 14 timmar utanför globen) Men det var värt det och mycket mer! När han kom ut och jag började fatta att det var riktiga JUSTIN DREW BIEBER så var det som om någon spärr lossnade i mig. Jag började gråta som en jävla idiot. Haha! Och jag menar inte bara att några tårar kom. Jag på riktigt skrek/grät som om min mamma dött. Sedan efter halva konserten hade jag lugnat ner mig lite och min kompis svimmade även, vilket gjorde att för några sekunder stod mitt hjärta still! det var grymt läskigt! Sedan efter konserten började jag gråta som aldrig förr igen. Ambulans personal som var på plats och några andra vuxna kom fram och frågade hur jag mådde och tvingade ner mig på en bänk med en vattenflaska. Nu när jag tänker tillbaka så deppar jag inte för att det är över. För jag tycker Justin är så mycket mer värld en att deppa över. Jag ler och kanske hoppar till av lycka. För även fast jag grät mer an vad jag någonsin gjort innan i mitt liv under den kvällen. Så var det för lycka. Lyckan av att se och höra han som gett mig en mening med livet. Denna text blev längre en förväntat. Men jag är så jävla tacksam att jag fick chansen att gå på konserten. <3

2013-05-24 @ 15:44:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: