Category: News! | 2013-05-15 | 22:05:17

Carly Rae Jepsen om Justin Bieber

''Allt jag kan se är en otrolig hårt arbetande kille och en man som är passionerad i det han gör'' säger Carly Rae Jepsen till E! News som svar om Justins senaste press. ''Bara att ta på sig en hel del på samma gång'' lägger hon till, och antyder att Justins liv i strålkastarljuset skulle vara tufft för vilken 19-åring som helst att hantera.

 

Alltjämt, har ''Tonight I'm Getting Over You'' sångerskan ingenting annat än respekt för den listetta-toppande stjärnan, och hon hoppas att kunna efterlikna hans otroligt hårda arbetsmoral.

 

''Jag tror att om det är någonting jag är inspirerad av så är det att han arbetar så hårt, och jag vill definitivt tillägga det till min egen mantra och jobba riktigt hårt och göra min grej''.

 

Tja Justin, det ser ut som att Carly är en vän att behålla.

 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: