Category: News! | 2013-03-29 | 18:40:03

Tatueraren som tatuerade Justins "X" på armen pratar ut om när han tatuerade Justin



Justin Biebers nyaste gjorda tatuering var ett "X" på vänster arm och den gjorde, Guy Sahar,en tatuerare so jobbar på Social Club i Notting Hill,  han intervjuades av den brittiska mirror webbplatsen och i sitt vittnesmål om den dagen Justin var där ,så sa den tatuerade killen ,"skämt och en bortskämd snorunge".

Studion fick ett samtal från Justin att gå till Langham Hotel i Marylebone, där Justin bodde under sin tid i London förra månaden. Kolla in vittnesbörd av tatueraren:

"Ursprungligen blev jag blev tillsagd att gå till hotellet där Justin bodde kl 07:00 med en av hans ledsagare, men efter att jag kallades tillbaka och fick vänta hela natten. Jag kallades slutligen gå tillbaka til hotellet runt 06:00 Jag fick veta att pengarna inte var ett problem och vi behövde inte diskutera priser.
 
Jag tillbringade fyra timmar för att tatuera honom och hans DJ [Tay James], och jag blev erbjuden ett glas vatten.
 
När jag sa att det var £ 1000, ville Biebers livvakt betala. De försökte pruta mig på värdet. I slutet,  accepterade jag £ 500, jag gjorde det mest bara så att jag kunde gå.
 
Det är egentligen ett skämt och en bortskämd snorunge. När jag var där, såg jag också Justin börja skämta med sin personliga assistent. Det var skamligt."


Postat av: Tussan

Bortskämd snorunge. Jag blir lite arg. Sen hur är det skamligt att han skämtar med sin personliga assistant. Jag tycker lite synd om bieber allt han gör blir fel.

Svar: jaaa, det behöver ju inte ens ha varit så?asså skämtade med sin assitent? asås det gör man väl varje dag? jag skämtar med folk runt omkring mig varje dag, så att man får ett skratt. det var väl det justin gjorde. han är en bra kille liksom, vill att alla ska trivas och ha det bra i hans omgivning. jag lvoar att det som tatueraren sa ändrades till något mer negativt, så jag tror att tatueraren själv är irriterad och sur för att det han sa har ändrats. det brukar oftast vara så att median förstor något litet till nåt enormt. helt sjukt!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-29 @ 19:51:41
Postat av: Tussan

Kom på att tänka på att det här oxå låter konstigt.

2013-03-29 @ 20:04:30
Postat av: Tussan

Jag säger inget men har ni sätt breaking news där står det Bieber cald brat och står det om det här. Killen har säker sakt ungefär det här. Men samtidigt det här låter lite för mkt. Ja och som du oxå säger han kanske sitter och tänker såhär men sådär sa jag inte.

Svar: nej vi har tyärr inte sett det. vilken breaking news?jaa men precis, det låter lite för mycket. median har definitivt överdrivet det här totalt!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-01 @ 19:48:09
Postat av: Tussan

Något dom kommer upp på min dator varje jag startar hehe. läste du på aftobladet att en musik prodecent tror att bieber kariärr är över om tre år. Men folk har väl sagt att han kariärr är slut om två år osv . Jag tror på bieber samtidigt det var från the sun.

Svar: Aa jo, vi har läst det. Men det skriver alla tidningar och allt nu bara för att just nu så är det lite kaosigt för Justin. Men i en intervju så har Justin tydligen sagt att han vet inte vad han kommer göra om ett år, kanske att han har en paus då eller något sådant har han sagt..
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-02 @ 01:07:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: