Category: Var är/Gör Justin? | 2013-03-02 | 00:55:45

Nu, Justin på hans födelsedags fest




Postat av: anonym

jag tror att han nån gång kommer bli trött på det här med tour och så, eller?
Jag menar han festar jätte mycket nu och typ så fort en tour är klar så går han till en klubb? eller det verkar ju så när man ser en ny bild på justin när han är i klubben. av allt festande kanske han inte orkar gå på touren? jag vet inte men en sak har jag märkt på det senaste meet & greet fotorna, han har slutat le och göra roliga miner... :(

Svar: Jo, det är väldigt sant det du säger. Det kan hända. Eftersom han har så mycket nu. Men vi håller verkligen tummar och tår att han inte lägger av. Vi har faktiskt också märkt att slutat le på meet and greet bilderna.. hoppas det vänder!!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-02 @ 07:21:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: