Category: News! | 2013-03-10 | 20:32:15

Justins morföräldrar kommentarer om hans turbulent vecka i London & hans nya vänner

Med den turbulenta veckan som Justin Bieber har haft i London, så har många andra kändisar och nyhetssändningar spekulerat runt och uttryckt sina åsikter om de senaste tidens kontroversiella frågor som rör Justin. inget är bättre än att veta synvinkel från några människor som verkligen vet och vet hur Justin känner sig, till exempel hans morföräldrar.George och Kathy Bieber, som i en intervju med brittiska Express kommenterade den nuvarande situationen för Justin, hur det känns, de nya vänskapsband som kan skada honom.

 

"George och Kathy Bieber sade att de är "chockade och fruktansvärt ledsna"  för de tre showerna på O2 Arena i London på hans turné,som blev lite bisarrt och kontroversiella beteenden.

I deras hem i Ontario, Kanada, Kathy, 56 år, sade i går: "jag inte tror ens för ett ögonblick, att detta är varför han är en bad boy. Han fyllde bara 19 år och lär sig fortfarande att klara trycket från kändisskapen. "

"Men det är oroande. Du lkan äsa alla möjliga saker om honom, t.ex. festat med vänner i Los Angeles och på andra håll, och han måste förstå att några av dessa "vänner" förmodligen inte kommer att ha de bästa intentionerna på hjärtat i slut änden."

Hon lade till: "Jag vet att han känner sig deprimerad med hur sakerna har hänt i London, så kanske, det var en bra idé om han återvände senare och gör en gratis show för fansen som kände sig besvikna på honom."

"Men detta är inte något för oss att spektulera om, jag kan säga att han är en bra pojke med ett underbart hjärta, han vill göra rätt."

George, 59 år, sade: "hans mamma Pattie, vill se till att han lär sig att följa den rätta vägen, i värsta fall så får hon ingripa."



 

Postat av: Tussan

Jag tror han kommer fixa detta han har folk som verkligen bry sig om honom men jag hoppas att hans mamma hjälper honom. Jag har tänkt mkt på dom som andra kändisrana som varit på honom dom är ju äldre har mer erfraenhet och vet kanske lite bättre hur man ska hanter saker. Att han fick andnöd är inte alls ett bra tänken, denna månade har man fått sätt en liten annan sida av Bieber och det har varit en prövning även för hans fans. jag som är inne och skriver är 23 år och jag kan ärligt säga att jag inte hade klart alla press. Jag tror att justin känner att folk hackar mkt på honom och att han då behöver försvara sig , jag tycker Bieber verkar jättesnäll och har långt tålamod men denhär veckan har han burit sig konstigt åt antagigen är han slutkörd och känner sig pressad och mår inte bra och blir kanske extra känslig och grinig. Men han vill ju verkeligen inte svika sina fans och vill ju göra rätt.

2013-03-10 @ 23:02:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: