Category: Intervjuer | 2013-03-28 | 19:40:27

"Jag ber för det", säger Pattie Mallette, om aktuella problem som Justin har

Idag Torsdag 28 mars, blev Pattie Mallette intervjuad av E!Nyheter där hon pratade med Jason Kennedy om den nya filmen , där hon arbetar som producent, "Crescendo", som berättar om Ludwig, Beethovens mamma. Kolla in videon:



Mamma till Justin Bieber sade att mycket identifierades med  detta projektet, eftersom"precis som hon [mamman till Beethoven] så har jag också ett barn som är en musiker, en massa människor inte vet att hon försökt ta sitt eget liv när hon var gravid.  Jag försökte ta mitt eget liv sex månader innan jag blev gravid med Justin och sedan jag verkligen identifierade berättelsen. "

När det gäller hennes son, som för närvarande är i centrum för median, så är hon först med att ägna sina böner till honom. Mallette har alltid varit mycket öppen om sin tro och tur att Gud i tider av problem, men hon medger att hon inte kan tala för sin son, men hon motiverar Justin att hålla sin tro, hon säger att "Jag ber för honom", , "Jag rekommenderar att du. Jag kan inte riktigt tala till hur han behandlar den del av sitt liv. "

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: