Category: News! | 2013-03-06 | 19:22:17

Jaden säger i en intervju att han visste att han inte fick komma på festen



Efter Justin Bieber uppgav att hans födelsedag när han fyllde 19 år var den värsta i hans liv, gjordes rykten och spekulationer om vad som hade hänt från media. Även om Justin redan hade klargjort vad som verkligen hände, att förneka att administratörerna av klubben hade bett honom att dra sig tillbaka från platsen, åtföljs av Jaden Smith, som är 14 år, i en intervju med programet West Wood, svarade Jaden också på den frågan.
 
"Faktiskt, gick jag till Justins hus för att leverera min present till honom. Sedan gick  jag för att se Kanye och jag såg inte Justin sen resten av natten. Jag vet inte vad som hände. Jag ringde honom två gånger, men han svarade inte. Min pappa sa att jag inte kunde gå, så jag gick inte för att testa, så jag gick för att se Kanye och jag hade kul. Jag visste att det inte var tillåtet,att komma in på klubben, eftersom jag inte är 18."
 
Den sista kvällen öppnade Jaden först av fyra konserter på Believe Tour i O2 Arena i London, Storbritannien.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: