Category: News! | 2013-03-30 | 10:43:39

Glad Påsk Alla Beliebers!


Vi på bloggen önskar er alla en glad påsk! Vi hoppas även att ni alla får mycket godis och mycket god mat!
Postat av: Tussan

Hej. Nu måste vi gör något. Jag läste såhär i en tidning läs om Bieber och andra barnstjärnor det gått illa för. Jag vill inte att det ska sluta illa men det ser inte bara ut. Samtidigt tidningarna verkar ju vilja att det går illa för honom och framställer det som dom vill ibland, väldigt ofta är det ju skvaller tidningrana som skriver.Sen det om granen ja det har dom ju inte kommit någonstans med sen om apan, jag har väldigt svårt att tror att en tulltjänste man skulle prata med skvaller tidningrana.

Svar: ja, vi skulle vilja göra något. men det är dem där amerikansk sidorna som skriver massa negativt. så det blir svårt att skriva till dem och säga att dem ska lägga av, och satsa mera på positiva nyheter. för det är säkert redan jättemånga som skriver in och klagar till dem... men vi skulle jättegärna vilja göra någonting åt det här, för median har verkliegn gått för långt . kanske en video eller något och försöka göra den stor bland beliebers?jag själv(Lina) är sämst på teknik och allt hejsan svejsna, så jag kan tyvärr itne göra en video, men jag kan vara delaktig, sprida den och ha kontakt och försöka hjälpa personen så mycket som möjligt, som kan och vill göra en sån video eller nåt liknande :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-31 @ 03:17:58
Postat av: Tussan

TMZ tycker jag har gått lite lång när man tar foton från hans hus när han är bort rest. Vad Twist gör när han är bort ja det kan inte Bieber ansvara för .För det är väldigt ofta TMZ som börjar och sen hänger dom andra tidningrna på. Sen undara jag om det här med grannen vara bieber verkeligen hemma. Grannen vara antagligen arg för att Twist hade för oväsen men skriver TMZ att inga grannan klagade man blir ju lite fundersam.

Svar: ja direkt när TMZ skriver något så skriver alla andra också det. TMZ börjar alltid och dem går alltid för långt. Ja vi tror också att grannen antagligen var arg på Lil Twist men trodde de var Justin som var hemma. Men Justin var inte hemma. Här är t.ex. ett jättebra exempel på att man inte ska lita på skvaller sidor/tidningar. dem skriver bara skit! och saker som inte är sanna och utvecklar jätte små saker till tusen gånger tusen så stort
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-31 @ 17:28:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: