Category: Svar På Kommentar | 2013-06-02 | 12:51:00

Svar på kommentar

I en meet & greet biljett ingår följande:

- En exklusiv Meet & Greet med Justin Bieber
- Ett enskilt fototillfälle med Justin Bieber
- En biljett i Golden Circle.
- En signerad vinylskiva av Justins nya album Believe
- Exklusiv Justin Bieber VIP-merchandise:
- En exklusiv Justin Bieber presentpåse
- Justin Bieber turnéprogram eller fotobok
- Ett limiterat Justin Bieber VIP-laminat med matchande band.
- En specialtryckt Justin Bieber konsertbiljett
- Förmåner på plats för köpare av VIP MEET & GREET EXPERIENCE
- Separat VIP entré
- Dedikerad personal som hjälper till på plats
Postat av: Sara

Ska justin ha ny tour? Kommer den vara i sverige då & när är den isf?
Jag gillar din blogg jätte mycket! :)

Svar: Han kommer troligtvis turnera med sin nya skiva som släpps i år (ryktet säger att den släpps 5 augusti). Det är osäkert när han kommer turnera, men troligen under 2014-2015. Kram, vi gillar dig också!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-02 @ 12:56:12
Postat av: William

Kommer Du Till Sverige igen 2014 ?

2013-06-22 @ 10:56:14
Postat av: Nikolina

Nu blev jag lite förvirrad, för att min kompis betalade 15.000 för att få en m&g. Och du skriver att det kostar runt 3000, menar absolut inte att du har fel! Du vet nog mycket bättre än vad jag gör haha, men blev lite mindfuck för jag har alltid velat köpa en m&g med justin men alltid har jag sagt att det kostat 15.000, vilket såklart är lite dyrt för mina föräldrar at t betala. Men jag undrar om det stämmer att det kostar ungefär 15.000 och uppåt?

Svar: Det är inte jag som äger bloggen nu som svarade på den frågan, så jag vet inte vad Emilia har för erfarenheter eller vart hon har hört att det kostar 3000:-. Jag (Jessica) skulle gissa på att det är dyrare än 3000 iallafall, hur mycket dyrare vet jag tyvärr inte. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-09-04 @ 20:27:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: