Category: Intervjuer | 2013-06-29 | 21:41:41

Justin: ''Var ödmjuk genom ett uppbrott''

Justin Bieber berättade för US Weekly att han vill ha ''äktenskap och familj'' i en ung ålder:

Mina morföräldrar Bruce and Diane Dale är mina förebilder. De älskar varandra så mycket, efter så många år! När jag är i deras ålder vill jag vara lika förälskad i min fru som min morfar är i sin''.

När det gäller uppbrott:
Så länge folk är ödmjuka mot varandra under när man gör slut finns det ingen anledning till att inte kunna vara vänner. Många människor ger mig råd när det gäller förhållanden. Det bästa rådet är att vara tålmodig och att lyssna. Jag växer upp fortfarande. Jag försöker att bli en bättre människa varje dag''.
 
 
 
Postat av: Anonym

Hej jag har skrivit 20st brev som på olika sätt kommer försökas få fram till Justin och hans crew. Ett kommer tas med av en kompis till mig på hennes meet and greet med Justin den 3 juli resten kommer jag skicka eftersom jag ändå är i USA nu så det tar ju bara ett par dagar för dem att komma fram. Men jag vill skicka med en namninsamling med svenska beliebers för att visa hur mycket detta betyder för oss. Än så länge har jag snart 100 namn men det behövs fler. Jag behöver hjälp att sprida detta. Jag kommer posta resten av breven den 4 juli så jag behöver namn fort!! Allt som är att man skickar för och efternamn till min kik milly_97 eller DMar mig på Twitter @millidrewbieber. Snälla hjälp mig sprida detta. Kram Emilia

2013-06-30 @ 01:04:14
Postat av: Emilia

Hej jag har skrivit 20st brev som på olika sätt kommer försökas få fram till Justin och hans crew. Ett kommer tas med av en kompis till mig på hennes meet and greet med Justin den 3 juli resten kommer jag skicka eftersom jag ändå är i USA nu så det tar ju bara ett par dagar för dem att komma fram. Men jag vill skicka med en namninsamling med svenska beliebers för att visa hur mycket detta betyder för oss. Än så länge har jag snart 100 namn men det behövs fler. Jag behöver hjälp att sprida detta. Jag kommer posta resten av breven den 4 juli så jag behöver namn fort!! Allt som är att man skickar för och efternamn till min kik milly_97 eller DMar mig på Twitter @millidrewbieber. Snälla hjälp mig sprida detta. Kram Emilia

2013-06-30 @ 01:04:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: