Category: News! | 2013-06-03 | 21:24:08

Justin pratar med mystisk kvinna

Justin sågs köra runt i Calabasas, LA med en mystisk kvinna under söndagen, rapporterar Dailymail. Han verkade vara på gott humör medan han körde runt med en oidentifierad blondin som satt i passagerarsätet i hans SUV.
Är det ens Justin? Och vem är tjejen?
 
Postat av: Johanna

Det är verkligen svårt att se men enligt mig så liknar det faktiskt inte justin :O

2013-06-03 @ 21:41:13
Postat av: Johanna

Jag vill inte att beliebers ska kalla mig fake Belieber om jag har fel men som sagt det liknar inte honom men det är väldigt svårt att urskilja :( hoppas alla beliebers har respekt för min kommentar & förstår att alla gör misstag ibland :)

Svar: Bara för att du inte tror det är Justin betyder inte det att du inte är en Belieber!! Du kan vara lugn. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-03 @ 21:43:11
Postat av: Tussan

Alla gör misstag det är mänskligt. Men jag tror inte det är justin däremot tror jag tidningarna vill att vi ska tror det.

2013-06-03 @ 22:00:45
Postat av: Tussan

Dom senaste dagarna har det ju varit mkt rykten men jag håller med dig johanna det liknar inte honom. men det är inte första gånen någon tidning säger att det är justin och så är det inte det.

2013-06-03 @ 22:09:05
Postat av: carro

de var ju då jazzy fyllde år och då var justin i canada med sin familj och ingen annan stans!

Svar: Vi tror att det är från nu när Justin är i Miami. Men tack för tipset, allt är möjligt. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-04 @ 00:42:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: