Category: Bilder | 2013-06-18 | 23:57:13

Justin lämnar Laugh Factory (18 juni)

 
    
 
   

Som ni ser kan det se ut som att Justin kör på en paparazzi men det är nämligen paparazzi:n som gör sig till. Man kan tydligt se att han hoppar på bilen och sedan fejkar att han skadade sig. Jag tror att de försöker få Justin att se ut som värsta hemska personen vilket han långt ifrån är. Här kan ni se när paparazzi:n låtsas att han blir påkörd av självaste Justin. Dessutom sa Justins livvakter bla till dem att flytta på sig ett antal gången, sen om det inte gör det kan man tycka att det är deras eget fel. 

Postat av: Cecilia

Menar inte att försvara paparazzin, men man hör ju klart och tydligt på videon att han blir påkörd innan det hinner filmas? :p

2013-06-19 @ 11:44:46
Postat av: Cindy

Jag svär, jag börjar bli trött på allt detta. Att dom papparazzi nt backar och försötr hans liv. Dom borde väl förstå, inga hjärtan dom. JUSTIN ÄR INGEN DÅLIG MÄNNISKA. DET ÄR DOM PAPZ. Justin mår själv säkert dåligt för vad som hände och vad som pågår nu i hans liv. Han är 19 komigen, papz förstörde hans födelsedag så nu är han såklart arg på dom. + det var hans sista tonåriga födelsedag. Låt han få uppleva sista året som tånårig! Innan allt blir försent. HATAR PAPZ SOM GÖR SÅ MOT JUSTIN, STACKARE!<3 :'(

2013-06-19 @ 11:53:49
Postat av: Anonym

Jag älskar justin och man kan inte skylla allt på honom han har röt att leva sit sista tånårsliv inan han blir en man det är synd om justin. Jag förstår att han måste ha det jobbigt för han får ju skulden för allt

2013-06-19 @ 14:24:28
Postat av: Tussan

Det kunde ha slutat betydligt värre, nu kör han sakta. Flera gånger går dom rakt farmför hans bil när den står stilla. Jag tror att i en sånhär sition kan det lätt hända en olycka.

2013-06-19 @ 21:22:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: