Category: Övrigt | 2013-06-17 | 18:50:23

Hjälp oss!

Vi skulle jättegärna vilja veta vad ni tycker det är kul att läsa om här på bloggen.
 
Tycker DU bäst att läsa om var Justin är och vad han gör, mera Jelena och/eller Justins föhållande, eller ska vi fokusera på musiken? 
Kommentera vad DU tycker det är roligast att läsa om! 
 
 
 
Postat av: Tilde

Jag tycker att dej är bra som det är

Svar: Superbra, tack! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 19:27:54
Postat av: Cindy

Jag tycker att det är bra som det är. Jag vill att ni typ lägger upp all fakta ni hittar dte senaste nyheterna o hans musik o så.

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 19:54:36
Postat av: anonym

jag villa att ni gör ett inlägg om justin knarkar och det senaste nyheterna och justin föhållande lite mer om vad justin tycker om alt detta nyheter som kommer ut om honnom tex att han knarkar

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 20:09:00
Postat av: Anna

Jag tycker det är bra som det är! En blandning av allt! Det är roligast att läsa det nyaste om han det spelar ingen roll vad det handlar om bara det rör Justin!:)

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 20:28:59
Postat av: Anonym

Hej! Jag älskar er blogg som den är redan nu, men lite mer om Jelena vad som pågår? Man förstår ju ingenting, lite spekulationer, rykten osv, och sen typ lite mer om musiken, men också typ ska Justin göra en 3D film om hans turné, och ska Justin va med i en basketfilm? Skriv om det typ :) Kram!

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 20:29:57
Postat av: Denice

Hej!
Jag tycker om eran blogg som den är nu. Men Justin och Selena har gjort slut och vill inte veta av varandra så jag tycker det bara är onödigt att ta upp nyheter så beliebers kan bli sura på Selena eller Justin för så och så. Men allting handlar om musiken så vi borde fokusera på den och all fakta kring musiken och vart han är o gör. Hoppas ni förstår vad jag menar. Grym blogg!, Kram

Svar: Vi förstår precis, och you named it! Det är precis det Justin är här för - musiken. Det borde fokuseras på den, men det är många som tycker det är intressant vad som pågår mellan Justin och Selena (inkluderat jag själv, Emilia) så vi kommer fortsätta puplicera vad som pågår. Men förstår absolut hur du menar. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 21:16:54
URL: http://twitter.com/swaqrauhl
Postat av: Anonym

Jelena:)

2013-06-17 @ 22:31:20
Postat av: Anonym

jag tycker det är bra som det är. Dock tycker jag att det är intressant att veta allt om justin oavsett om det är om jelena eller inte. Jag vill veta vad selena gör nu när hon o justin gjort slut om de fortsätter träffas osv. skriv allt som har med justins liv att göra helt enkelt

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-18 @ 02:40:37
Postat av: Anonym

jag tycker det är bra , och att ni ska uppdatera varje gång det kommer nån bild, video, eller vadsomhällst nytt om justin <3

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-18 @ 10:17:25
Postat av: Cecilia

Allt med Justin!!! Som det är nu, nyheter så att man håller sig uppdaterad!

Svar: Tack så mycket för dina åsikter :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-18 @ 10:40:51
Postat av: Justin Bieber Lover

Jag tycker att de är bra som det är och ni hjälper mig att se vad han gör och så. För min dator är så seg så den kan inte vara inne och söka efter saker om honom hela tiden! :) + Er blogg är den bästa bloggen jag någonsin läst!!!! <3

Svar: Tack så jättemycket, det värmer! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-18 @ 10:58:48
Postat av: hej

jag tycker att ni gör ett grymt bra jobb med att uppdatera och tycker personligen att det här är bästa justin bieber bloggen som finns! men jag älskar jelena så om ni bara kan uppdatera lite mer om jelena så skulle jag bli jätte glad men ni bestämmer själva om ni vill göra det. tack

Svar: Åh, tack så mycket! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-18 @ 12:13:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: