Category: Awards | 2013-07-29 | 10:09:38

Rösta på Justin inför World Music Awards

                      
                     
 
Beliebers!
Ni har väl röstat på Justin inför World Music Awards?
Han är nominerad i följande kategorier:
  • World’s Best Song (for Boyfriend) - Vote here
  • World’s Best Album (for Believe Acoustic) - Vote here
  • World’s Best Music Video (for Beauty And A Beat) - Vote here
  • World’s Best Male Artist - Vote here
  • World’s Best Live Act - Vote here
  • World’s Best Entertainer of the Year - Vote here
     

 
Postat av: Anonym

Hallå det står bara att jag redan röstat på hen i varje kategori? Jag har inte det, ska jag vara helt ärlig visste jag inte ens om att dendrär awardet fanns?

Svar: Det var väldigt konstigt... Jag vet tyvärr inte vad felet är, men om du provar att logga in på sidan utan att klicka på länkarna kanske det funkar? Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-29 @ 23:45:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: