Category: Meet & Greet Believe Tour | 2013-07-18 | 19:07:45

Meet & Greet Philadelphia (17 juli)

 
Postat av: amanda

Alltså Alfredo är ju med i Justin's team, men vad är det som han gör? :) Kanske en uppenbar fråga men jag vet faktiskt inte "/

Svar: Alfredo Flores är mest känd som en regissör och redaktör. Han har arbetat med många kända artister som Justin Bieber, Selena Gomez, Rihanna, Danity Kane och mer. Han skapade # Beastmode och inte många kommer att argumentera med det. Typiskt är att man ser honom bakom kulisserna, men om du tittar noga kan du se honom visas framför dig. Han är en bra ''creeper". Han är också en av Justin Biebers bästa vänner. Du kan vanligtvis hitta honom sitta bredvid Justin vid galor. Han är en mycket lojal och pålitlig person.
Så står det på IMDB, så jag antar att det är det han är/gör. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-18 @ 19:55:52
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: amanda

Haha vadå visas framför mig? :O Och vad menas med "#beastmode och inte många argumenterar med det? (a) kram

2013-07-18 @ 20:50:32
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: cecilia

^ alfredo är med justin och filmar saker han gör bakom kulisserna osv. han har filmat en del i pray och love me :)

nu har jag en fråga! vart får ni tag på meet & greet bilderna innan de ens kommit ut på bieberfever.com? :o

Svar: VI har andra källor där bilderna kommer ut. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-18 @ 23:10:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: