Category: Övrigt | 2013-07-26 | 11:32:00

Lyssna och rösta på min bror!

Min bror är med i en tävling där han kan vinna $1000 och ett kontrakt med Red Bull Records.
 
Hjälp honom att vinna detta, som är hans största dröm. Det enda du behöver göra är att lyssna och rösta på låten en gång. Jag lovar er att ni inte kommer ångra er, för låten är grym!
 
Vem vet, han kanske gör en JB-remix i framtiden som tack till er...
 
Kommentera gärna detta inlägg efter att du röstat.
Det skulle betyda jättemycket för både mig och min bror om ni kunde göra detta.
 
 
Lyssna här:

 
Postat av: anonym

Var röstar men förstår inte riktig

Svar: Klicka på ''LISTEN AND VOTE'' så kan man rösta där! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-26 @ 22:17:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: