Category: News! | 2013-07-10 | 12:28:09

Justins röstmeddelande till Selena i hennes nya låt?

Selena Gomez öppnar upp om sitt förhållande med Justin Bieber - genom sin musik:

 

Hennes nya album ''STARS DANCE'' ska släppas om bara två veckor, men en ny låt, ''Love Will Remember'' feat. Justin Biebers röstmeddelande har läckt ut.

 

Låten börjar med ett inspelat röstmeddelande som verkligen låter som Justin som bekänner sin kärlek till Selena.

 

Justins röstmeddelande:

Hey babe it’s me, I just wanted to call to tell you that
I love you so so so so much
Just wanted to let you know that you are my princess
You are worthy of all of the love in the world
You are the love of my life.

 

Hej babe det är jag, jag vill bara berätta att

Jag älskar dig jätte jätte jätte jättemycket

Ville bara att du skulle veta att du är min prinsessa

Du är värd all kärlek i världen

Du är mitt livs kärlek

 

 

Scooter Braun har dock bekräftat att det INTE är Justin.


Lyssna på låten här:
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: