Category: Tävlingar | 2013-07-26 | 20:07:49

Glöm inte designtävlningen!

Har du börjat på en fin desgin till denna blogg ännu?
Eller är du duktig på att göra designs men inte har börjat?
Isåfall, börja nu!
 
Ska även nämna att ni kan fortsätta skicka in designs tills jag säger till, för det är inte förrän då jag har bestämt mig. Så fortsätt skicka in! Det finns alltså ingen deadline!
 
Har du missat inlägget om designtävlingen?
Läs inlägget här:
http://justindrewbieberswe.blogg.se/2013/july/designtavling.html#comment
 
Imorgon publiceras även den andra delen av novellen! 
Missa inte det!
 
 
Postat av: DILVIN

Heartbreaker kommer ut den 5 augusti han skrev det på Twitter och de stod if you catch this... Heartbreaker comes out august 5th ;) och sedan tog han bort det för ja han är ju våran Justin.

Svar: De sas at det var en photoshopad bild, men ingen vet :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-27 @ 00:21:26
Postat av: B E L I E B E R ღ

Hej först vill jag bara säga att er blogg är jätte bra och finღ
Jag har varigt utomlands nu i 2 veckor och har inte kunnat vara så uppdaterad angående Justin....ღ Något stort/särskilt som har hänt?ღ Och är det sant att Justin friade till Selena på hennes födelsedag och hon sa ja...!?!?ღ
Super tacksam för svarღღ

2013-07-28 @ 08:37:57
Postat av: B E L I E B E R ღ

Hej först vill jag bara säga att er blogg är jätte bra och finღ
Jag har varigt utomlands nu i 2 veckor och har inte kunnat vara så uppdaterad angående Justin....ღ Något stort/särskilt som har hänt?ღ Och är det sant att Justin friade till Selena på hennes födelsedag och hon sa ja...!?!?ღ
Super tacksam för svarღღ

Svar: Hej, tack så mycket för de fina orden!Vad jag kan komma på så har det inte hänt så jättemycket... Och vad vi vet så har han inte friat till Selena, det var bara ett rykte. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-28 @ 08:38:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: