Category: Övrigt | 2013-07-10 | 19:10:05

Glöm inte att följa mig på Twitter

Tar mig möjligheten att ge mig själv en shoutout!
Följ mig på Twitter: emiliawbieber
 
Tweeta/DM:a mig om du har något kul att säga, då jag är hemma och är sjuk och har därmed sjukt tråkigt.
 
 
Passar även på att säga att jag älskar min andra familj #Beliebers
 
 
 

Postat av: Jbieber_88

Jag kan tyvärr inte följa dig eftersom du har blockat mig tydligen :'(

Svar: Va? Blockat dig? Det kan jag omöjligen har gjort, för har inte blockat en enda användare! Ska kolla upp det med en gång. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-14 @ 09:22:11
Postat av: Jbieber_88

Aa Vad snällt tack ! Kram

2013-07-14 @ 19:55:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: