Category: News! | 2013-07-16 | 09:38:30

Ed Sheeran om Justin och Selena

Brittiske sångaren Ed Sheeran ryktades vara romantiskt involverad med Selena Gomez för några veckor sedan. När MTV News frågade honom om ryktena borstade han bara bort dem genom att ta upp Justin:

 

''Hon dejtar Bieber, inte sant? Och han pissar i mopphinkar''.

 

Mopphinks-incidenten? Ed refererar till en video av Justin som spred sig online förra veckan. Klippet visade Justin som urinerade i en mopphink på en restaurang, sprayade rengörningsvätska på ett foto av före detta President Bill Clinton och sa ''F*ck Bill Clinton'' åt bilden.

 

Men det bryr sig inte Sheeran om ett enda dugg. I själva verket har han Justins rygg, genom att ha gått igenom liknande situationer på turne.

 

''Jag pissade i en soptunna en gång, på en buss. Riktigt sent en natt efter en festival. Så jag kan förstå Biebers strid''.
''Jag gillar Bill Clinton dock. Jag träffade honom en gång; han är en väldigt snäll kille. Ja, Bill Clinton är cool. Men det är ungefär som motsvarande att jag skulle sh-ing i en skokartong och säga att jag inte gillar drottningen''.

 

Kolla in videon här:

 

 

Get More: Music News

 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: