Category: Jelena | 2013-01-31 | 22:08:35

Selena Gomez mår "Riktigt bra" efter uppbrottet med Justin, hon gör ny musik

selena-feeling-good

Känner Selena Gomez sig bättre efter att ha gjort slut med Justin?

Selena chattade med E! News den 29 Jan, hur hon mår efter att hon och Justin gjort slut, speciellt för att dem var tillsammans i två år. 

Jag mår bra. Jag mår verkligen bra. Jag har spelat in låtar, haft väldigt kul med mina vänner, haft en bra tid.”

Och medans hon håller tag i mamma från att avslöja för många detaljer om sin nya musik(hon har redan spelat in 16 låtar!). Selena sa att hon har det väldigt roligt.

Jag har det mycket roligt att jag får uttrycka allt som jag känner. Jag har sagt till människor att jag defintivt är lite mer kaxig nu, jag är lite mer talträngd."

Kan det här vara svaret till Justins låt “Nothing Like Us” ?




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: