Category: Instagram - Bilder | 2013-01-13 | 14:54:57

Justin svarar på Instagram

@Justinbieber. "Hahahahahahah yeah I`ll ship you a pair lol......
Postat av: linnea myrsten

Först och främst vill jag bara säga att ÄLSKAR DIN BLOGG! Förstår inte hur du kan få fram all denna information sjukt duktig ialla fall. ÄLSKAR JUSTIN BIEBER! ska du på hans konsert i april? :) <3

Svar: Nämen tack vad snäll du är!! Blir verkligen super glad!!Faktiskt så är vi 4 st som bloggar. Men en är i USA, och en annan har problem med sin dator så hon bloggar ibland, Sen är det jag(Lina) , sen igår fick vi en ny bloggare som heter Lisa :) Men tack, vi eller iaf jag blir hur glad som helst.

Jajamensan, jag (Lina) ska på hans konset, men jag har sittplatser, det vill jag absolut inte ha.. Men det var det enda jag fick tag i, även fast jag var ute i god tid.Så jag försöker få tag i golden circel. Ska du på hans konsert? :) <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-13 @ 18:19:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: