Category: News! | 2013-01-11 | 21:04:06

Justin glad att ha tillbaka Timberlake i musik spelet

justinbieber-justintimberlake

Justin Timberlake är äntligen redo att göra ny music. Under tiden hans fans måste vänta några dagar för att få veta vad han har i bakfickan, Det finns ett fan i synnerhet som har fått en bra ledtråd: Justin Bieber.

Det har gått 6 år sen Timberlake släppte 2006′s FutureSex/LoveSounds, och i torsdags (10 Januari) så postade han en minut lång video och förklarade att ny music är påväg.Efter detta meddelande gjorde Justin Bieber en snabb kommentar via Twitter:

@jtimberlake @Timbaland Jag har hört en del saker. Du fick en bra anledning till att vara redo/taggad. #greatmusic

När MTV frågade  Justin Bieber om hans beundran för Timberlake några månader tillbaka, sa han:

Han [Timberlake] var ung, och han gjorde det och han var verkligen fantastisk och hade sådan fantastisk musik. Jag kan inte säga att jag blir upprörd närn någon jämför mig med honom- Jag känner bara att min music går en helt annan väg. Men definitivt, hatten går av för honom.”

Skulle du vilja att Justin Bieber och Justin Timberlake skulle göra en duett sång?



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: