Category: Instagram - Bilder | 2013-01-13 | 18:26:00

Instagram


"@justinbieber: Come on guys get off ur phones "



"@codysimpson: nah u get off your phone dude @justinbieber "


@kingceecee Me & My Niggas tryna get it ya bish, ya bush! #Vegas @thebsimone @alfredoflores @theworldshero @justinbieber
"@kingceecee Me & My Niggas tryna get it ya bish, ya bush! #Vegas @thebsimone  @alfredoflores @theworldshero @justinbieber "

Postat av: ZEYNAB

hejhej!! ville bara säga att ni har en jätte bra blogg om han här bbästa killen i hela värden JUStin bieber jag gillar också honom ville bara säga kan jag också få va med och blogga det är väldigt kul!! MVH/zeynab :))

Svar: Hej!Gud vad glada vi blir av att höra det. Tack själv för att du tittar på våran blogg.
Vad snäll du är, men just nu är vi fullt hus med bloggare, men är det okej om vi hör av oss senare? Tack så jättemycket för visande intresse. Dig kommer va den första vi hör av oss till om vi behöver en till bloggare! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-14 @ 20:02:27
Postat av: Anonym

det är okay!! har du twitter eller facebook som man jag nå er på? ni/du värkar jätte snäll!! undra också om du ska till JBconcert här i sverige? :))

Svar: Ja visst, facebook har vi.. Eller vi har en sida men jag (Lina) uppdaterar inte den utan det är Hanna och hennes kompis. Men du kan annars nå mig, Lina Eriksson heter jag. Låter jättekonstigt men jag står i bikini med en typ gammal turist bil i bakrunden eller vad man ska säga haha :)
Tack, du verkar också vara jätte gullig!
Ja, visst ska jag det, men vill byta biljetter, så det är mitt enda problem.. Ska du på hans konsert i Sverige? :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-16 @ 20:53:49
Postat av: Anonym

tack tack så mycket!! aså er/din blogg är fantastik den är grym aså den är den äkta JB bloggen jag och mina vänner älskar den!! när jag fick veta att jb skulle komma till sverige läste jag på bloggen!! jag skulle svimma typ jag trodde inte vad jag läste!:)))

Svar: Åhh du förstår inte hur glad jag(lina)/vi blir. Jag blir helt varm i hjärtat. Du gör så att jag bara vill blogga mer och göra er ännu gladare. Tack så jättemycket själv för att du tittar på bloggen och sprider den till dina vänner. Tacka dina vänner och tacka dig själv, för du har gjort en person riktigt glad idag kan jag säga! ;)
Blir verkligen jätteglad, när vi får veta att vi har varit till stor hjälp och besvarat frågor som du undrat över, jag menar om att Justin kommer till Sverige. jättekul att få höra!! tack återigen, du är en ängel! :) kram <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-16 @ 21:04:37
Postat av: Anonym

nej nej det är bra! nej jag sak inte på hans concer i sverige är vädigt ledsen över det? dom tog slut lätt OMG!! AA OKAY TACK FÖR DITT FB NAMN!! du är en ängel jag tackar er för er fina logg love it <3! kan inte adda på fb vänner så att undrar om du kan adda mig? :)) heter zeynab yusuf min bild är att jag håller upp mina fingrar och har en svart tröja!! enengång tackar er <3

Svar: Inte? nej vad tråkgt!!Men dem kanske kanske kanske släppa mer biljetter, så håll utkik på alla Bieber bloggar och på Ticnet varje dag. Tycker synd om dig att du inte har biljetter. Håller tummarna åt dig att dem ska släppa mer biljetter!!

varsegod, ååh blir så glad!! blir alltid glad varje gång du kommentarer :).
Ja, visst ja kan försöka hitta dig, hihi :)

jaa, tacka dig själv med! Du gör oss/mig(Lina) glad varje dag :) kram <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-17 @ 16:49:43
Postat av: Anonym

nej nej det är bra! nej jag sak inte på hans concer i sverige är vädigt ledsen över det? dom tog slut lätt OMG!! AA OKAY TACK FÖR DITT FB NAMN!! du är en ängel jag tackar er för er fina logg love it <3! kan inte adda på fb vänner så att undrar om du kan adda mig? :)) heter zeynab yusuf min bild är att jag håller upp mina fingrar och har en svart tröja!! enengång tackar er <3

2013-01-17 @ 16:50:09
Postat av: Anonym

ja det sak jag!! jag såg att du adda mig tack så mycket!! väldigt snäll. jag undrar tror du att jenela är över och att JB RÖKER GRÄS?? :)) själv tror jag inte på det!!

Svar: jaa, det var så lite så. Det är ju självklart :)hmm.. det är en svår fråga. Men på något sätt så har jag en känsla av att det är över. Eftersom inga bilder eller tecken har kommit ut på att de fortf. är tillsammans. Och Selna har hängt med massa andra killar och varit lite hängande på dem? Men Jelena kan ju göra såhär också för att förvirra median och alla oss. Så de kan ju fortf. vara tillsammans, dem kanske smsar och sånt jättemycket, det kan ingen se liksom.. :/

Det här med att Justin rökte "marijuana", det är svårt. Asså jag vet verkligen inte. Man vet itne vad man ska lita på. Många tecken har kommit fram på att det inte är han och många tecken på att det är han. Asså många andra säger att det är väldigt vanligt bland kändisar att göra det. Att dem kan "behöva" det, bara för att dem har så himla mycket. Men hmm.. aa jag vet faktiskt inte. Helst vill jag tro att det inte är han. Men man vet ju aldrig..
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-18 @ 22:45:47
Postat av: ZEYNAB

ja det är sant ingen vet men jag hoppas också på att det är inte sant, jag hoppas att Jelena är inte över för att jag är ett stort fan av justin bieber jag har älsakr honom hela mitt liv,kommer alltid att älsak honom. jag tycker också om selena hon är skit grym men som jag/vi sa att ingen vet.jag vill bara säga att det ät jätte trevligt att snacka med dig,jag kommer läsa er blogg hela tiden,om ni behöver en ny bloggare så kan ni meddelana mig på FB ZEYNAB YUSUF DU ADDA MIG ELLER PÅ twitter. zeynabbieber tack så mycket :)) <3

Svar: jaa, du är ett ritkigt sant fan hör jag!!
tycker du det? gud vad glad jag blir. Jag säger detsamma till dig, det är jättetrevligt att prata med dig med, blir så glad varje gång. Tack så jättemycket, sprid den gärna till dina vänner! Det betyder jättemycket för oss!
Tack det du gör betyder jättemycket för oss, även fast du kanske inte tror det :)

Javisst, direkt när vi behöver en bloggare så hör vi av oss till dig, jag har ju dig på facebook så jag hör av mig där! ;) <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-19 @ 13:31:47
Postat av: ZEYNAB

aa tack tack ja jag ska sprida eran fantastiska blogg det lovar jag! jojo jag tror på er! okay tack så mycket, för ditt bröm betyder också otrolig mycket <3 :)

Svar: ååh tack så jättemycket, det betyder hur mycket som helst för oss!<33
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-20 @ 16:11:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: