Category: Instagram - Bilder | 2013-01-18 | 19:37:40

Instagram.

”@iam_vernon I had a blast playing b-ball with my bros …. Guess who else came out to play ! #dayoff #nashville”
Postat av: Lovaticsqween

hej!
Jag har alltid undrat hur det är mellan Justin bieber och Demi Lovato. Då menar jag är de vänner eller gilladed justin henne bara för att hon var selena gomez bästis? Och har de kontakt med varandra, plus vad tycker han om henne? :') Tacksam för svar

Svar: Hej!Ja , det där var en svår fråga. Jag(Lina) vet inte om det har stått nåt om Justin och Demi i skvaller tidningarna. Jag visste inte ens att det "sagts" att det varit nånting mellan dem. Men jag kan gissa på att dem är vänner, alla är nästan vänner med varandra inom kändis-världen. Så jag kan nog inte tänka mig att Justin bara gillade henne för att hon var Selenas bästis. Jag tror att dem är vänner, sen tror jag faktiskt inte att dem har kontakt. Dem träffas nog på events och sånt :)
Vad jag har hört om Demi är att hon är ängel och hur snäll som helst, alla tycker nästan det. Så jag tror Justin tycker likadant.

Eller har du fått reda på något om att det är nåt mellan Justin och Demi? :)
Eller fått reda på nåt annat om Justin och Demi? :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-18 @ 21:12:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: