Category: News! | 2013-01-20 | 15:40:05

Därför gillar Justin att "klä av sig" på scenen.

 
De verkar som att Justin tar av sig tröjan och visar sina magrutor på varje konsert nu.
Enligt en ny rapport i Us Weekly , säger en källa nära Justin att "Strippningen" är en del av hans större ansträngningar, och att visa sina fans att han växt upp. "Justin ville ändra sin image runt sin 18-årsdag i mars"
En av hans arbetare säger: han vill lämna popkillen och vill ses som sexig istället.
Justin har börjat att hålla kroppen i de bästa skick som går, för att kunna visa sina fans. Han har börat att träna varje morgon. Han säger att allt arbete lönar sig verkligen.
 
 
Justins kommande Ackustiska album:
Justin har inte bara jobbat hårt med kroppen, ´han har också jobbat hårt i studion med hans Ackustiska album somkommer ut den 29 Januari. Den 9 Junari tweetrade Justin detta: Excited for #20Days from now when my acoustic album will let u know how I feel about what is going on in my life instead of rumors guessing. Put it in the music. Guess all u want I speak for myself. #20Days.”
 
Det ser ut som att de nya låtarna på albumet handlar om ex-flickvännen Selena Gomez.
 
Vad tycker ni om att Justin klär av sig på scenen? :)
 
 
 
Postat av: Sarah

Hans kropp är hur fin som helst men jag tycker inte att han ska göra det för ofta då han kan uppfattas som om han vill ha all uppärksamhet och bara bryr sig om looken och vill ha alla tjejers uppmärksamhet. Sedan stör jag mig på att han ofta visar hela rumpan (med kalsongerna på då), haha ;) Halva rumpan med lagom häng är väl okej men inte så att byxorna är nedanför men det är min åsikt. Fast han är väldigt snygg när han tar av sig tröjan, hihi <3 ;)

Svar: aa det är väldigt sant det du säger, jag instämmer dig helt! Han kan få fel uppfattningar från omvärlden som gillar honom men inte är "riktiga" fans, om du förstår vad jag menar? hehe :). hahaha ja det stör jag(Lina) mig också faktiskt på, alltid har han så himla mycket häng så att man ser hela rumpan(kalsongerna) haha :). haha aa otroligt snygg när tröjan åker av, vilken kropp han har tränat till sig nu! :) kram <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-20 @ 18:20:33
URL: http://goldenphotos.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: