Category: News! | 2013-01-30 | 12:53:29

Bieber gör en extra konsert i Sverige!

Justin gör en extraspelning i Stockholm, den 24:e april.
Biljetterna släpps på fredag klockan 10.00.
– Det är oerhört glädjande, säger arrangören.

Han sålde ut två Globen på bara några timmar.
Klart grabben ska ha ett extradatum.
Justin Bieber, 18, är nu klar för en tredje spelning i Stockholm, den 24:e april.
Biljetterna släpps på fredag, klockan 10.00.
Men biljetterna väntas ryka snabbt.
– Efterfrågan från fansen har varit så otroligt stor trots två tidigare utsålda Globen, säger David Maloney på arrangör FKP Scorpio i ett pressmeddelande.

- aftonbladet

// Hanna

Postat av: Tussan

Hej! Det är ju jätteroligt och ganska otroligt , han är verkeligen omtyckt. Jag har en fråga ni brukar ha så bra koll. Jag har en fråga angående bilden där han tar en tjej på bröstet på en bild men på bilden före ser det ut som tjejn viskar något i hans öra. Han har fått kritik för detta vista jag gillar inte att han gör så men om han faktiskt blev frågad så blir kritiken inte rättvis. Jag undrar omni vet något mer om detta.

Svar: Hej!vad snällt sagt av dig , hihi :)
Vi har faktiskt precis skrivit ett inlägg om när han tar en tjej på bröstet, read it ;)
Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-30 @ 23:15:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: