Category: Bilder | 2013-02-03 | 16:30:00

Mer bilder: Justin lämnar Crustacean resturang SNL @ Beverly Hills, California. (Februrary 2)


 
 
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har nu en tävling på min blogg jag kallar för "Affiliate Awards" där jag tänker välja ut två av mina affiliates som får större bildlänkar. Dock behöver jag två deltagande till för att tävlingen ska funka, och jag hade gärna sett dig som en av dem! Det är först till kvarn så skynda att anmäla dig om du är intresserad. Tack på förhand, tack för en underbar blogg om Justin och lycka till! :)

2013-02-03 @ 16:40:38
Postat av: Anonym

Har justin en mejl adress?

Svar: Det har han säkert, men ingen som nån vet om :/ tyvärr
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-02-03 @ 18:57:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: