Category: Intervjuer | 2013-02-09 | 09:03:06

Mamma Pattie om Justin Biebers Grammy nonchanlerande: “Dem missade något”

 
Mamma Pattie Mallette anser att medlemmarna av inspelning  avAcademy "blåste det" när de misslyckades med att nominera sin son Justin till en Grammy.

Under intervjun med Fuse News, sade hon:
 
"Jag tycker att de blåste/missade något/ det - det är min pojke, jag är lite partisk, men ja, - jag bara hört att han har haft fem Nummer.1 album, så jag tycker att hans musik talar för sig själv."

Även Justin har också uttryckt besvikelse över hans Grammy, mamma Pattie anser  bara att Justin  får arbeta hårdare.
 
"Jag tycker det är typ av bra på ett sätt - det ger honom något att sträva efter och ett mål att gå till."

KLICKA HÄR FÖR ATT SE INTERVJUEN: http://www.justinbieberzone.com/2013/02/mom-pattie-on-justin-biebers-grammy-snub-they-blew-it/#more-27481



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: