Category: Videos | 2013-12-20 | 12:27:00

Videos från radiostationen

 
Saker Beliebers inte vet om honom
 
 
Pratar om Confident
 
Postat av: Anonym

Hej er blogg är super grym, läser den flera gånger om dagen!!! <3
Min största dröm är att gå på en Justin Bieber konsert.... Fick inga biljetter till när han var i Sverige och blev jätte ledsen.... Jag gav då upp mitt hopp att kunna gå på en Justin Bieber konstert fasten att det är min största dröm!!! <3
Men igår när jag såg Believe movie så ska jag inte ge upp mitt hopp.. För Justin säger att man kan göra vad som helst bara man vill det<3

Min fråga är... man vet verkligen ingenting om det kommer bli en ny turné nästa år?
/ En orolig tjej

Svar: Vad tråkigt att du inte fick någon biljett, självklart ska du inte ge upp!!Vi vet inte någonting om någon ny turné, låter som att Justin ska ta en paus nu men han kommer nog tillbaka till Sverige snart igen får vi hoppas. Så fort vi vet något lägger vi upp det på bloggen. Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-20 @ 13:17:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: