Category: Övrigt | 2013-12-13 | 16:53:21

Uppdatering

Nu så här i juletider kanske det inte finns lika mycket tid för oss att blogga.
 
Nu när det snart är jul kanske vi här på bloggen inte har lika mycket tid till att blogga. När Justin dessutom precis har avslutat sin världsturné så finns det inte heller lika mycket att blogga om, då det titdigare fanns mycket konsertbilder och konsert filmer, meet & greet-bilder och paparazzibilder. Det kommer inte finnas lika mycket sånt nu när Justin troligtvis kommer ha en längre paus, och dämed kommer uppdateringen troligtvis bli sämre. 
 
Har ni några önskemål om vad ni vill läsa på bloggen?
Kanske något visst inlägg ni vill läsa? Tipsa oss med önskeinlägg!

Jag hoppas att ni inte tror att vi slutar blogga eller liknande. Vi letar ständigt efter ny info om Justin som vi kan dela med oss av här på bloggen.

Jag vill också passa på att tacka alla våra underbara läsare om varje dag klickar in sig här på bloggen och skriver fina ord till oss. Ni gör det hela så mycket roligare!

Såhär känner jag om er ALLA:


Postat av: GreveN

Vet ni hur Justin fixar sitt hår? Vad för styling produkter använder han? Plattar han sitt hår eller något?

Svar: Oj, ingen aning! Jag tror han plattar sin lugg så att den blir så där uppåt, och sedan sprayar så att det sitter. Sen kanske han har vax i övriga håret, men jag är inte säker. Jag ska försöka ta reda på det och vilka produkter han använder! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-13 @ 17:18:13
Postat av: Anonym

mer imagines :D

2013-12-13 @ 18:38:40
Postat av: Vilma

det skulle vara kul med lite imagines :)

2013-12-13 @ 18:44:59
Postat av: Anonym

skulle vara kul med fler imagines, gifs och facts :)
Och tack så himla mycket för en underbar blogg om Justin, har också läst andra bloggar om Justin men ingen annan uppdaterar lika bra som er och ingen skriver om så bra nyheter och andra inlägg som er! Ni är verkligen bäst, tack för allt <3

Svar: Vad go du är! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-13 @ 19:38:25
Postat av: Johanna

Älskar den här bloggen!! :) Uppdaterar jämt och ständigt, enda svenska som gör de!!

Jag skulle vilja se mer gif imagines :-)

Svar: Vad snäll du är! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-13 @ 21:12:14
Postat av: Ms Bieber

Hejjjjj jag har en fråga:) Vad är skillnaden på premiären på Justin's film Believe? För jag kommer inte gå på premiären jag kommer gå den 22 men jag undar liksom ifall det är någon skillnad om man missar något eller något sånt hahah!:)

Svar: Tror inte det är någon större skillnad! :) Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-14 @ 01:57:49
Postat av: JELENATOR❤️

Skulle vilja ha lite mer Jelena saker t.e.x imagines,bilder,facts m.m. Eller kanske vad som har hänt med dom det här året vad dom gjort när och var dom har träffats om ni vet om det kanske kommer hända någonting speciellt någon award show där dom båda kommer vara elr någonting sånt(;
Tacksam för ett svar och bara så ni vet ni är Sveriges bästa justin blogg❤️❤️❤️❤️ Hoppas ni alltid kommer fortsätta blogga😘👍😊❤️

Svar: Tack så mycket för tipsen! Det är lite svårt att uppdatera om Jelena, så de inte träffas så mycket längre. Men självklart tar vi till oss tipsen och ska försöka leva upp till dem. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-15 @ 20:38:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: